Beantwoord

Levering prepaidkaart

  • 24 April 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb een prepaid kaart besteld en betaald op 19-04-2020 maar op 24-04-2020 heb ik nog niets geleverd gekregen .                                                                                                                                     Ik ben bang dat het kaartje verkeerd geleverd is geworden , ik zit nu dus zonder telefoon .           Dat het op een ander adres geleverd is zou kunnen dat hier de huisnummers niet logisch zijn ingedeeld , indien er een postbode komt met weinig ervaring dan zou het verkeerd gegaan zijn .

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 April 2020, 10:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Karel ontevreden, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling! Een prepaid simkaart zou binnen 2 werkdagen wel op de mat moeten liggen.. Heb je deze via onze website aangevraagd, en is het een nieuwe prepaid kaart of een vervangende?

Misschien is het ook nog handig om even bij de buren langs te gaan of zij iets ontvangen hebben per ongeluk?

Prepaid is voor ons lastig te controleren, vooral bestellingen via de website. Ik kan waarschijnlijk niet achterhalen of hij onderweg is of niet. Ik raad aan om nogmaals eentje te bestellen. Wat ik dan kan doen, indien je een bewijs hebt dat je een prepaid kaart gekocht hebt en de kosten er bij, is deze kosten als tegoed toevoegen bij het nieuwe kaartje (als je die eenmaal hebt ontvangen). Mocht je daarvoor kiezen, dan hoor ik het graag en ontvang ik graag het 06-nummer wanneer je die hebt ontvangen!

Welke adres staat er op de bevestiging die u heeft gekregen? Ik bewaar deze documenten tot ik zeker weet dat het product is binnengekomen.

Reputatie 7
Badge +21

@Karel ontevreden, ik heb helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Heb je het prepaid kaartje alsnog ontvangen, of is hij per ongeluk bij de buren afgeleverd? Het aanbod van het vergoeden middels het als tegoed toe te voegen aan een nieuwe prepaid simkaart staat nog steeds!

Reageer