Beantwoord

Levering prepaidkaart met 1GB databundel

  • 23 mei 2019
  • 14 reacties
  • 1509 keer bekeken

Alweer een week geleden heb ik een prepaidkaartje besteld en betaald met 1 gb data erop. Ik heb tweemaal een bericht gekregen dat het product niet op voorraad is en dat ik weer bericht krijg als het wel leverbaar is. Chatcontact met de klantenservice over de verwachte levertijd leverde op: nee we weten het echt niet.
Op de website staat deze aanbieding nog steeds en ook staat er voor 18.00 besteld, de volgende dag geleverd. Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 mei 2019, 09:34

Hoi @Bellona, @Susan_, is een aantal dagen vrij, daarom reageert ze niet. Ik neem haar topics tijdelijk over. Ik kan mij voorstellen dat je graag een passende oplossing wilt zien, maar ook wij zijn afhankelijk van de oplossende partij. In dit geval zijn dat de specialisten die zich bezig houden met de voorraad van de betreffende simkaarten. Wanneer je een nieuwe simkaart aanschaft bij een KPN winkel kan ik de kosten van de eerste simkaart verrekenen in de vorm van beltegoed op jouw nieuwe simkaart. Geld terugstorten is helaas geen mogelijkheid, omdat prepaid niet gebonden is aan een rekeningnummer. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat.

@Piet00, Ik lees dat @Erwin_ jou al helpt met het beantwoorden van jouw vraag en dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, helpt Erwin je graag verder :)
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Wat gaat hier mis?

De website is niet goed bijgewerkt, dat gaat er mis.

Kan je dat prepaid-kaartje dan nu niet ergens andere kopen? B.v bij Expert, BCC, Media-Markt of een lokale telefoonwinkel?

Dan kan je weer vooruit en KPN stuurt dat bestelde (en betaalde) kaartje t.z.t. heus wel op.
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Bellona, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat er precies misgaat, kan ik niet zo achterhalen. Ik wil wel mijn best doen om te kijken wanneer hij wél komt! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en misschien een ordernummer (indien je die ontvangen hebt). Dan kan ik iets gerichter voor je op zoek!
Goedenavond @Bellona, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat er precies misgaat, kan ik niet zo achterhalen. Ik wil wel mijn best doen om te kijken wanneer hij wél komt! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en misschien een ordernummer (indien je die ontvangen hebt). Dan kan ik iets gerichter voor je op zoek!


Beste @Susan_ fijn dat je wilt kijken. Ik heb de gevraagde info toegevoegd en het ordernummer ingevuld bij opmerking
Reputatie 7
Badge +20
@Bellona, ik kan er op dit moment niks over vinden. Als ik op het ordernummer zoek, zie ik namelijk een data only abonnement dat al sinds maart dit jaar actief is. Hiernaast heb je nog een nieuwe prepaid simkaart gekocht? Zou je het ordernummer nog even willen controleren?

Het gaat om een los prepaidkaartje met 1gb data erop voor 9.99. Deze heb ik gekocht voor de telefoon van mijn dochter. Daarnaast heb ik zelf een mobiel abonnement bij KPN met data en bellen.

Wat gaat hier mis?De website is niet goed bijgewerkt, dat gaat er mis.

Kan je dat prepaid-kaartje dan nu niet ergens andere kopen? B.v bij Expert, BCC, Media-Markt of een lokale telefoonwinkel?

Dan kan je weer vooruit en KPN stuurt dat bestelde (en betaalde) kaartje t.z.t. heus wel op.
Ook ik ben door KPN fout voorgelicht door hun advertentie voor een simkaart 1 GB t.w. gratis verzenden. Voor 18.00 uur besteld = morgen in huis. Niet dus. Omdat ik de prepaid sim kaart direkt nodig heb, heb de bestelde kaart nogmaals moeten kopen. Een tweede kaartje betekend dubbele kosten door de beperkte houdbaarheid. Ik gebruik vrijwel alleen WiFi. De bestelbevestiging geeft aan dat je bij vragen de klantenservice moet bellen. Stop zetten van de huidige bestelling is mij niet via de Klantenservice gelukt. Ik heb het geprobeert via chat en telefoon. Ik wacht op dit moment nog op een afgesproken telefoontje van KPN. Ze kunnen de bestelling niet vinden. De administratie van de KPN is niet in orde en de daaruit vloeiende service is buitengewoon slecht en de behandelmanier is niet prettig.
Helaas heb ik ook nog steeds geen passende oplossing vanuit KPN gekregen. Ik wil geen tweede kaartje kopen, want het is maar de vraag of dat wel aan komt en dan heb ik sowieso dubbele kosten.
Via de telefoon en de chat kom ik ook niks verder en hier loopt het ook vast.
Heel raar dat KPN zo slecht bereikbaar is en zoveel problemen heeft om een prepaidkaartje te leveren.
In aanvulling op mijn vorige bericht het volgende. Ik heb een telefoontje van de KPN gehad. Mevrouw S. van de KPN chatservice gaat proberen het bedrag terug te boeken. Lukt dit niet dan wordt kontakt met mij opgenomen. Het tweede sim kaartje is in een KPN winkel gekocht.
Omdat ik niks verder kom met KPN via hun eigen kanalen, heb ik een klacht ingediend op klacht.nl en op klachtenkompas en ik krijg net bericht dat KPN mijn klacht niet in behandeling neemt. Ik heb echt zo'n spijt dat ik zelf een mobiel abonnement afgesloten heb bij KPN en weet nu zeker dat ik op zoek moet naar een alternatief voor ons internetabonnement bij xs4all. Wat een rare tactieken bij KPN in plaats van een bereikbare klantenservice die echt iets voor je doet.
Goh bij een ander topic vind ik ietsje meer informatie over de kaartjes. 'Het is geen incident meer en ligt bij de specialisten'

Ik wil graag mijn geld terug en zal ergens anders een kaartje gaan regelen. Hoe ga ik dat geld terug krijgen voor elkaar krijgen? Zowel chat, telefoon als forum loopt steeds dood.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bellona, @Susan_, is een aantal dagen vrij, daarom reageert ze niet. Ik neem haar topics tijdelijk over. Ik kan mij voorstellen dat je graag een passende oplossing wilt zien, maar ook wij zijn afhankelijk van de oplossende partij. In dit geval zijn dat de specialisten die zich bezig houden met de voorraad van de betreffende simkaarten. Wanneer je een nieuwe simkaart aanschaft bij een KPN winkel kan ik de kosten van de eerste simkaart verrekenen in de vorm van beltegoed op jouw nieuwe simkaart. Geld terugstorten is helaas geen mogelijkheid, omdat prepaid niet gebonden is aan een rekeningnummer. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat.

@Piet00, Ik lees dat @Erwin_ jou al helpt met het beantwoorden van jouw vraag en dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, helpt Erwin je graag verder :)
Reputatie 7
Badge +19
@Bellona, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben of terug willen komen op dit aanbod, dan hoor ik het graag.

Reageer