Beantwoord

Machtigen ophalen prepaid simkaart zonder ID

• 13 september 2016
  • 5 reacties
  • 353 keer bekeken

Vanwege nieuwe fulltime baan in Engeland wilde ik graag een prepaid kaart bij KPN aanschaffen om NL abonnement te vervangen. Online aanvragen ging makkelijk.

Na bezorging in NL werd mij duidelijk dat ID nodig is voor ophalen. Aangezien ik met mijn ID in Engeland zit kan niemand met mijn ID de SIM kaart voor me op te halen.
Zelf ben ik 30 september weer in NL, maar zoals KPN al mailde wordt de SIM op 20 september teruggestuurd.

Is het toch nog mogelijk iemand anders te machtigen om de sim kaart op te halen?

Ik hoor het graag!

ps Bij de livechat lijken alle medewerkers chronisch bezet?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 14 september 2016, 12:12

Hi @regnax, welkom!

Ik moet je helaas teleurstellen, je kunt iemand niet machtigen zonder jouw eigen fysieke ID-kaart. Wanneer de simkaart wordt geretourneerd omdat wij deze niet kunnen bezorgen, dan wordt daarmee ook je order geannuleerd. Ik raad je aan om deze vlak voor de 30e opnieuw te doen, dan kun je de simkaart aannemen zodra je weer in Nederland bent.

P.s.; het wil wel eens voorkomen dat het druk is op de chat, dan kan het even duren voordat een medewerker beschikbaar is om je te helpen. Goed dat je ons forum hebt gevonden met je vraag.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @regnax, welkom!

Ik moet je helaas teleurstellen, je kunt iemand niet machtigen zonder jouw eigen fysieke ID-kaart. Wanneer de simkaart wordt geretourneerd omdat wij deze niet kunnen bezorgen, dan wordt daarmee ook je order geannuleerd. Ik raad je aan om deze vlak voor de 30e opnieuw te doen, dan kun je de simkaart aannemen zodra je weer in Nederland bent.

P.s.; het wil wel eens voorkomen dat het druk is op de chat, dan kan het even duren voordat een medewerker beschikbaar is om je te helpen. Goed dat je ons forum hebt gevonden met je vraag.
Duidelijk, hoe zit het met de betaling (€10,-) bij annulering van de order?
Reputatie 7

Let op de volgende punten bij gebruik in het buitenland:

• De prepaid sim kan alleen in Nederland geactiveerd worden via het KPN netwerk. Daarvoor moet je bellen met een ander Nederlands nummer, vast of mobiel. Verbinding moet tot stand komen.
  • Kaart in buitenland alleen te gebruiken als je zélf eerst beltegoed opwaardeerd! Het starttegoed (€ 2,50) en het € 7,50 bonustegoed na registratie zijn niet geldig buiten Nederland.
  • De kaart blijft vervolgens geldig door er MINSTENS 1 x per 6 maanden mee te bellen (met verbinding) of te sms-en. Dit kan ook in het buitenland. Zorg daarvoor wel voor voldoende tegoed. Dit kan je via de website opwaarderen MITS je een Nederlandse bankrekening hebt i.v.m. betaling via iDeal.
Reputatie 7
Badge +24
Hoe heb je de betaling voldaan @Regnax?
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop dat het inmiddels duidelijk is @Regnax. Als je nog wel vragen hebt over hoe de terugbetaling gaat, laat je dan weten hoe je de betaling hebt gedaan?

Reageer