Beantwoord

machtiging prepaid opwaarderen intrekken

  • 6 October 2020
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo
 

Mijn vraag is waar ik een machtiging voor prepaid in kan trekken?

Er is al twee keer geld van rekening gehouden maar niet op telefoon gezet,

heb dus geld ook terug gestort tot dit opgelost is.

 

Groetjes Omake

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 October 2020, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom terug, @omake, het is wel vreemd als geld inderdaad niet bij je tegoed opkomt. Wat ik hier zie is dat er op 22 september voor €10 is opgewaardeerd. Als dat een van de data was, dan is dat geld in ieder geval netjes aan je tegoed toegevoegd. Op welke andere datum is dit nog meer gebeurd?

Reputatie 2

Dat was22 augustus, ik weet niet wat er mis is gegaan we hebben het niet gehad, dus wil machtiging intrekken en ga wel weer zelf opwaarderen al is dat laatste tijd ook moeilijk met sms daarom had ik het op automatisch gezet, ga het wel on line doen in het vervolg.

 

Groetjes Omake

Reputatie 7
Badge +30

Excuses voor mijn late reactie, @omake! Ik heb nog even verder kunnen kijken en zie dat er op 24-08 een opwaardering was van €0. Dat zal dan degene zijn geweest die wel bij jou is afgeschreven maar niet bij ons erbij. Ik heb dan ook zojuist beltegoed alsnog toegevoegd. Het staat dan er dan ook binnen enkele minuten bij. 

Het stopzetten of wijzigen van dingen rondom automatisch opwaarderen kan via de MijnKPN.

Reputatie 2

Hoi

 

inderdaad is het erbij nu maar helaas op het verkeerde nummer dus wat moet ik nu doen om het op nr..van mijn man te zetten?

 

En ik krijg niet gevonden waar ik die machtigingen kan trekken dus graag een goede link.

 

Groetjes Omake

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb het tegoed toegevoegd aan het nummer dat in je forumprofiel stond. Dat is namelijk ook degene waar ik de opwaardering van €0 op 24-08 zie. Als dat niet de goede is, wil je het profiel dan aanvullen met het juiste nummer? Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik wat ik daar kan zien en of ik het tegoed kan overzetten. 

 

In de MijnKPN, of met de Prepaid App kun je instellingen rondom automatisch betalen aanpassen. Ga hiervoor naar de sectie voor Beltegoed. Daar zie je ook de optie voor Automatisch opwaarderen. Kies daarvoor, dan kun je het vervolgens uitzetten.

Reputatie 2

Je hebt pb

Groetjes Toos

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @omake. Ik zie op het nummer van je man een geslaagde opwaardering van €30 op 8 oktober. Daarvan is nog iets meer dan €20 over op het moment. Daarbuiten zie ik geen andere opwaarderingen die niet gelukt zijn. Dus dat lijkt allemaal verder in orde. Helaas heb ik niet meer de mogelijkheid om het tegoed dat ik heb toegevoegd nog over te hevelen naar het nummer van je man.

Reputatie 2

Klopt dat heb ik online gedaan, je kan verder niks voor me doen begrijp ik.

kun je me dan wel uitleggen waarom per sms opwaarderen niet meer lukt?

heeft voorheen wel altijd gewerkt😳 en lees hier op het forum dat meer mensen er klachten over hebben maar ook geen oplossing. 
 

Groetjes en fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb daar niet direct een verklaring voor, omake. Zou je eens het registratieproces daarvoor opnieuw willen doorlopen? Dit doe je door op dit formulier je 06-nummer in te vullen. Je krijgt dan per sms een code. Die vul je dan in op de tweede pagina van het formulier. Daarna kun je de rest van de stappen volgen om een bankrekening te koppelen. Daarna zou je weer zonder problemen moeten kunnen opwaarderen met een sms naar 1299 of door te bellen naar 1244. Als het hierna nog steeds niet goed werkt, of je loopt tijdens het registratieproces tegen een foutmelding of iets dergelijks aan, laat het me weten. Dan kan ik het verder uitzetten.