Vraag

Foutmelding MijnKPN App (mobiel) Prepaid verbruik

  • 16 November 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge

Ik kreeg bij Telfort netjes een bevestiging wanneer ik MB’s kocht, zag direct in de app de gekochte c.q. verbruikte MB’s. En nu…. weet ik niks. Zijn mijn gekochte MB’s al actie? Na veel rompslomp via de laptop gezien dat ze zijn bijgeschreven. Hoeveel heb ik nu verbruikt? Alleen een foutmelding via de app.

Technologie behoort het leven makkelijker te maken.

Ik ben van plan om een abonnement te nemen, maar wel bij een andere provider

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


3 reacties

Helaas terug naar Telfort is geen optie meer zeker niet voor prepaid.

Reputatie 7
Badge +17

@NightOwl Welkom op ons Forum, 

In jou eigen titel kon ik opmaken dat je graag terug wilt naar Telfort met jouw Prepaid. Helaas is dit niet mogelijk.
Het verbruik voor Prepaid zou inderdaad zichtbaar moeten zijn in de bijbehorende Prepaid App. Helaas ondervinden wij momenteel technische problemen waar we mee bezig zijn. 
Als het goed is ontvang je na het kopen van MB's een sms met dat de bundel actief is. Het kan zijn dat deze melding uitstaat in ons systeem. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even of ik het voor je kan aanzetten. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer