Beantwoord

MB's delen werkt niet in APP en ook niet in Mijn KPN

  • 11 June 2019
  • 5 reacties
  • 289 keer bekeken

Ben sinds 7 Juni overgestapt naar KPN mobiel en heb daarna mijn nummer in KPN compleet gezet. Nu wil ik MB's delen met een ander toestel dat al in KPN compleet stond en nog steeds staat maar dat lukt niet met de App en niet in mijn KPN, In mijn KPN zie ik wel beide nummers in KPN compleet maar als ik op de knop MB's delen druk krijg ik alleen de mededeling die begint met "Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet". maar verder niets. Als ik de app gebruik dan krijg ik het bericht "Start een huishouden".
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 June 2019, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi GerThi, welkom bij ons.

Ik wil eerst kijken of alles goed gekoppeld is in het systeem van Compleet. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van de melding die je ziet?
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Hieronder een screenshot van de melding die ik krijg als ik probeer MB's te delen.
https://

Reputatie 7
Badge +24
Dat is vreemd. Ik heb je een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +24
GerThi, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.