Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelMB's delen werkt niet in APP en ook niet in Mijn KPN
Ben sinds 7 Juni overgestapt naar KPN mobiel en heb daarna mijn nummer in KPN compleet gezet. Nu wil ik MB's delen met een ander toestel dat al in KPN compleet stond en nog steeds staat maar dat lukt niet met de App en niet in mijn KPN, In mijn KPN zie ik wel beide nummers in KPN compleet maar als ik op de knop MB's delen druk krijg ik alleen de mededeling die begint met "Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet". maar verder niets. Als ik de app gebruik dan krijg ik het bericht "Start een huishouden".
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi GerThi, welkom bij ons.
Ik wil eerst kijken of alles goed gekoppeld is in het systeem van Compleet. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van de melding die je ziet?
Ik wil eerst kijken of alles goed gekoppeld is in het systeem van Compleet. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van de melding die je ziet?
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Hieronder een screenshot van de melding die ik krijg als ik probeer MB's te delen.
https://
Hieronder een screenshot van de melding die ik krijg als ik probeer MB's te delen.
https://
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.