Beantwoord

Meerdere bundels actief

  • 12 April 2021
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo,

 

De onbeperkt 128kb is dusdanig traag dat die niet te gebruiken is, vervolgens heb ik de 1Gig 25mb erbij gedaan maar aan de snelheid te zien word de oude bundel nog gebruikt. Hoe kan ik deze stopzetten?

 

Mijn berijk is verder goed.

 

Groetjes B

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 April 2021, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @F.M Bossie, welkom! Balen, dit :-(. Ik heb even gekeken, maar je hebt inderdaad een Onbeperkt Online en daarbij een extra maandbundel aangeschaft. De snelheid van Onbeperkt Online behoud je echter de rest van de looptijd van die bundel. Ik heb dus 9,99 euro voor de nieuwe maandbundel gecrediteerd. Daar kan je deze maand helaas geen gebruik van maken. Excuses voor het ongemak!

Verdorie!

 

Bedankt voor de uitleg :)

 

(Edit) Bij nader inzien. is het mogelijk om de extra maandbundel stoptezetten? die zou ik graag op een later tijdstip willen gebruiken.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +30

Ha @F.M Bossie, ik kan geen van beide bundels stopzetten. Vandaar dat ik de extra maandbundel vergoed heb voor je. Je kunt hier nu geen gebruik van maken, dus je hoeft er ook niet voor te betalen. Je kunt 'm dan volgende maand gewoon weer aanzetten!