Beantwoord

Melding internet maandtegoed

  • 23 februari 2018
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik krijg steeds de melding: het is niet gelukt uw kpn maandtegoed 500 mb te activeren. Hie moet ik dit oplossen

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Bart_ 26 februari 2018, 13:27

Dag Renske. Dat is natuurlijk vervelend. Ik denk dat ik weet hoe het zit. We hebben kort geleden het één en ander gewijzigd in onze Prepaid-bundels en de bundel die jij noemt wordt niet meer verkocht. We hebben we een vergelijkbare bundel: de Alles in 1 Instap. Die vind je hier .
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Renske. Dat is natuurlijk vervelend. Ik denk dat ik weet hoe het zit. We hebben kort geleden het één en ander gewijzigd in onze Prepaid-bundels en de bundel die jij noemt wordt niet meer verkocht. We hebben we een vergelijkbare bundel: de Alles in 1 Instap. Die vind je hier .
Reputatie 7
Badge +19
Dag Renske. Ik heb geen reactie meer van je gelezen en ik vroeg me af of alles duidelijk was. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan lees ik het graag.

Reageer