Beantwoord

Melding: "Uw account is opgeschort of geblokkeerd” als ik wil opwaarderen

  • 24 June 2022
  • 10 reacties
  • 367 keer bekeken

Als ik inlog op mijnkpn en probeer geld te storten op mijn sim account krijg ik de reactie "Uw account is opgeschort of geblokkeerd”. Door de hele covid geschiedenis kon ik langere tijd niet naar Nederland terug. Desalniettemin heb ik altijd geprobeerd op tijd geld te storten op de rekening. Wellicht nu niet snel genoeg?

Voor alle duidelijkheid. Ik heb tot nu toe nooit een bericht van KPN op mijn email gehad dat er iets niet goed zou zijn met mijn telefoonnummer. Ik heb dit nummer nu ongeveer 50 jaar dus het zou toch wel raar zijn als dat nu zonder enige mededeling zou worden ingetrokken.

 

Dus ik neem aan dat een en ander nog hersteld kan worden? Wilt u zo vriendelijk zijn mij te laten weten op mijn email hoe dat geregeld kan worden.

Fransmid

icon

Beste antwoord door Fransmid 27 June 2022, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Fransmid 
Dan zul je toch eerst je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel moeten zetten, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

En een email gaat de KPN waarschijnlijk niet sturen, ze antwoorden hier op het forum.
Dat kan ook een privé-bericht zijn als er gevoelige gegevens in zijn.

Dank je Tijger. Heb me naar gezocht naar dat profiel maar kon het niet vinden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Fransmid 
Dat groene onderstreepte woord forumprofiel kun je dubbelklikken en je bent in je forumprofiel.

Overigens kun je ook gratis bellen naar 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de goede personen te pakken.

Bereikbaar op:  ma-vr onder kantooruren
Za, Zon- en feestdagen gesloten

Ja, ik heb mijn profiel aangepast. Ik heb ook geprobeerd te bellen maar ik woon in het buitenland en mijn connectie was niet goed genoeg op dat moment. Ik wacht maar even af of ik hier een reactie krijg.

Reputatie 7
Badge +21

Het telefoonnummer om vanuit het buitenland te bellen is +31612001200

Reputatie 7
Badge +18

@Fransmid  50 jaar is zeker een verschrijving,, dat zou anders wel heel knap zijn, het 1ste mobiele telefoongesprek was in 1973 en de 1ste mobiele telefoons werden pas in 1983 verkocht in de VS.

 

Bron: https://scientias.nl/geschiedenis-van-de-mobiele-telefoon/

De Motorola DynaTAC 8000X was de eerste commerciële mobiele telefoon. In 1983 begon de verkoop in de Verenigde Staten. Dr. Martin Cooper van Motorola hield het eerste mobiele telefoongesprek op 3 april 1973 met Joel Engel van Bell Labs. Hij gebruikte daarvoor een prototype van de DynaTAC 8000X. De prijs voor dit toestel: 4.000 dollar (rekening houdend met de inflatie kostte de telefoon toen zo’n 6.500 euro).

Ik had wel een van de eerste mobiele telefoons (voor mijn werk) maar ik heb me inderdaad iets meer dan 10 jaar verrekend. :) Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.
 

Heb ook nog een “kermit??” gehad. Daar kon je alleen mee bellen (vanaf een benzinestation of zoiets) nadat je op de een of andere manier gemeld was dat men contact met je zocht. Ik had er op dat moment geen behoefte aan dat iedereen mij kon bellen als het hen uitkwam. Tijden veranderen.

Reputatie 7
Badge +18

Ja het lijkt allemaal langer geleden dan het werkelijk is.

Kermit heeft i.d.d. even bestaan, later werd dat veranderd naar Greenpoint: https://nl.wikipedia.org/wiki/Greenpoint_(telefoonnetwerk)

 

Mijn 1ste mobiele nummer had ik bij Dutchtone en dat was in 1999, lijkt voor mij ook langer geleden dan het het dus is.

Hier geen reactie gekregen dus het buitenland nummer gebeld. Het bleek een foutje te zijn geweest dus toen ik later opwaardeerde werkte alles weer als gewoon.
Met dank aan de vriendelijke mensen hier.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Fransmid, door enige drukte op het forum krijg je nu pas een reactie van een moderator. Gelukkig lees ik in jouw laatste bericht dat het probleem reeds is verholpen.