Beantwoord

Mijn bundel is niet gestart

  • 26 July 2019
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb gister een online internet bundel aangevraagd en dit was ook succesvol geslaagd, dat stond in beeld. Nu is die dus nooit aangegaan en heeft die 20 euro beltegoed aan internet genomen. Dat betekend dat ik alles dus weer kwijt ben door de internet. Wat kan ik hier nu aan doen?


Groetjes
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 July 2019, 09:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Elisa96, welkom op het Forum en bedankt voor jouw berichtje!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een bundel aanschaft, deze niet werkt en dus je tegoed wordt aangesproken.. Ik ben benieuwd hoe dit precies gegaan is. Heb je na het aanvragen ook een bevestiging per sms gehad, dat de bundel geactiveerd was? Dat is namelijk het 'start teken'.

Ik zou ook het een en ander willen nakijken in onze systemen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met in ieder geval het 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is!
Ik heb wel een bevestigings sms gekregen. En vanmorgen kreeg ik dus een sms dat mijn saldo onder de 1 euro was. Als het goed is staat mijn 06 er nu wel bij.
Reputatie 7
Badge +21
@Elisa96, op 26 juli rond half 8 in de ochtend is de bundel aangevraagd, aangezet en heb je een bericht gehad dat hij geactiveerd was (volgens het systeem). Het kan helaas zo zijn dat dit enkele uren later is dan de aanvraag, vanaf het moment dat je de bevestiging ontvangt is hij aangezet.. Ik zie dat je vanaf dat moment inderdaad ook geen kosten meer hebt gehad.

Ik heb, om je tegemoet te komen, een deel van de opwaardering voor je vergoed!
Hallo Susan,

Ik heb het de 25ste aangevraagd en toen ook voor 20 euro opgewaardeerd, en de 26ste na opnieuw 10 euro te hebben opgewaardeerd op nieuwe aangevraagd en daarna deed die het dus wel. Ik vind het wel wat jammer dat ik nu eigenlijk 30 euro kwijt ben door dat ik misschien een half uurtje internet heb gebruikt en hij een hele nacht heeft aangestaan.
Reputatie 7
Badge +21
@Elisa96, die van de 25e is er helaas niet doorgekomen.. Het is niet te achterhalen waarom niet, ben ik bang. Ik heb € 10,00 vergoed dus dat ben je uiteindelijk niet kwijtgeraakt. Daarnaast heb je € 8,99 betaalt voor de bundel. Blijft er € 11,01 over wat er verbruikt is buiten de bundel om. Dus dat valt mee, in vergelijking met de € 30,00!

Reageer