Mijn KPN, Prepaid

• 24 juni 2015
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Wanneer is het mogelijk om aan je bestaande 'mijn kpn' ook een prepaid nummer toe te voegen ?

Heb het diverse keren geprobeerd, maar het lukt maar niet.

In de 'mijn kpn' omgeving wordt gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren bij het aanmelden van prepaid:

Het aanmaken van een nieuw account voor de activatie van het prepaid-nummer geeft problemen:

het account wordt wel met gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt : daarvan ontvang ik een positief bericht. Maar bij de volgende stap om via de link in te loggen komt vervolgens de melding dat gebruikersnaam/wachtwoord niet correct zijn, en er van de 3 inlogmogelijkheden nog 2 over zijn.....

Zo gaat het al enige dagen...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Anssie,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ondervindt met je nieuwe MijnKPN account. Hoe heb je het nieuwe account aangemaakt? Was dit via de website op een computer of laptop of heb je dit wellicht op een mobiel apparaat gedaan. In dat laatste geval, zou je het inloggen eens willen proberen via een computer?

Mocht dat ook niet helpen raad ik je aan een nieuw account aan te maken. Zorg dan dat je bij het registeren, na het invullen van wachtwoord, gebruikersnaam en persoonlijke gegevens op [doorgaan] klikt. Het activeren e.d. kun je daarna doen.

Hartelijke groet,

Erik

Al het bovenstaande meerdere keren gedaan: meerdere nieuwe accounts aangemaakt op de computer,maar het lukt dus niet om met een nieuw aangemaakt account in te loggen.

In een chat met een medewerker ( 27 juni)  werd gezegd dat er een storing zou zijn bij KPN in het aanmaken van een nieuw account ? En dat het mgl snel verholpen zou zijn ?

Maar tot op heden lukt het dus maar steeds niet, om met een nieuw aangemaakt account in te loggen.

Steeds in een rode balk de melding dat gebr naam/wachtwoord niet juist zijn, en dat na 3 onjuiste pogingen het account 2 uur geblokkeerd wordt.

Wanneer er idd een storing is, begrijp ik het ?

Reputatie 7
Badge +28
Dank je voor je antwoord Anssie, wat jammer dat het problemen blijft geven. Ik wil dit graag voor je uitzetten bij de technische mensen. Kun je me daarvoor een privébericht sturen met de volgende informatie:

- naam

- telefoonnummer waarop je bereikbaar bent

- je e-mailadres

- de gebruikersnaam van het account waarmee het inloggen op de site wel lukt

- het mobiele nummer dat bij je abonnement hoort

- welk telefoontoestel je hebt, en welke versie van het besturingssysteem 

- alle foutmeldingen die je eventueel nog ziet buiten de gebruikersnaam/wachtwoord niet correct zijn.

Hartelijke groet,

Erik

Reageer