Beantwoord

Mijn prepaid tegoed en bundel zijn opeens weg. Waar zijn ze gebleven?

  • 28 June 2022
  • 8 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo , 26 juni jl. is ineens mijn prepaidbundel én het restant verdwenen én € 16,- van mijn beltegoed verdwenen. ik heb niks ‘raars’ gedaan.
In de prepaid app, bij ‘verbruik, staat niets aangegeven daarover. Wel € 0,74 verbruikt in juni! Waar is het gebleven ?

graag uw antwoord

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 July 2022, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Marrriek!

Ik wil wel nakijken wat er bij ons geregistreerd staat. Ik zie dat jij het mobiele nummer al ingevuld hebt in jouw Forum profiel, wil jij dit nog aanvullen met het simkaartnummer? 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Fijn dank  Shyrin….ik heb simkaartnummer ingevuld

Heb je al wat gevonden Shyrin?

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Marrriek! Ja hoor, ik heb er naar gekeken en zie dat er data verbruikt is, in de periode van 20 juni t/m  26 juni. Het dataverbruik is verrekend met de bundel en toen de bundel op was, met het beltegoed. 

Hoi Shyrin, dat is niet wat ik vroeg hoor….specifiek op 26 juni is ,zonder dat ik het weet , veel data verbruikt dus. Het staat echter niet in mijn verbruikoverzicht, daar staat €0,74 over juni …en ook niet het verbruikte beltegoed van ong.€16,-

Waarom kan ik dat niet terug vinden in het verbruikoverzicht?. Is het ‘gehackt’ evt ?

Reputatie 7
Badge +16

Nee, je bent niet gehackt oid: dit is wat ik aan de achterkant terug zie. Hoe jij dat terugziet in de prepaid app, zie ik niet. Wil jij er een screenshot van maken, dan laat ik een achterliggende afdeling meekijken.

Heb je hier wat aan Shyrin?

Reputatie 7
Badge +16

Zeker, dank je wel!
Het verbruik wat verrekend is vanuit de prepaidbundel en een gedeelte vanuit het beltegoed is vanuit één datasessie. Het is een technisch mankement in de app dat dit niet weergegeven kan worden.