Beantwoord

mijn prepaid tegoed vedwijnt en ik weet niet waaraan

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Hoe kom ik er achter waaraan mijn prepaid tegoed zomaar verdwijnt ik heb geen idee waaraan, en de vliegtuugstand staat uit.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 October 2019, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Guzzi , zet in je telefoon mobiel data en roaming uit, dan heb je geen dataverbruik meer.
Ook al ben je niet actief op internet bezig er zijn allerlei apps die op zijn tijd data vragen als je dat niet aanpast per app. Met mobiele data en roaming uit kan dat niet meer.
Geef bij je instellingen ook aan dat toepassingen alléén via WiFi iets mogen doen.
Succes.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je mobiel netwerk uit staan?

Als mobiel netwerk aanstaat, zou het kunnen zijn dat je prepaid-tegoed opgaat aan mobiel internet.
Reputatie 7
Badge +30

Hoi Guzzi, welkom op het forum! Waarschijnlijk gaat het op aan mobiel internet.  Zorg inderdaad dat mobiele data en roaming uitstaan zoals Jan al aangeeft.

 

Als je wilt kan ik ook nog even voor je controleren waar je tegoed de laatste aan opgegaan is. Vul in dat geval even je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.