Beantwoord

MijnKPN Prepaid is niet duidelijk

  • 22 August 2019
  • 8 reacties
  • 365 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik had een prepaid van telfort en is nu sinds half juli KPN geworden. Maar de site van mijn KPN is een zooitje. Belbundels die ik nog had lopen bij telfort,tijdens de overgang naar KPN, staan ineens niet in een overzicht op mijn KPN. Nu op 1 augustus een belbundel van KPN gekocht deze heeft nooit op mijn KPN site gestaan en hij geeft zelfs aan dat ik helemaal geen bundel heb. Waar zijn dan die belminuten gebleven????????????????????????????????????????????????? Telfort hier kon ik dagelijks zien hoeveel minuten ik nog had, Bij KPN heb ik dat nog geen 1 keer goed kunnen zien. Plus KPN geeft je nauwelijks belminuten voor je geld in vergelijk met wat ik bij telfort had!
icon

Beste antwoord door Bart_ 26 August 2019, 16:47

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JAZ Wat jammer dat je MijnKPN zo onduidelijk vindt. Kun je toelichten waar je precies tegenaan loopt? Alle tegoeden zouden juist in één keer duidelijk moeten zichtbaar moeten zijn, maar dat is bij jou niet het geval? Volgens zijn bij de omzetting van Telfort prepaid naar KPN Prepaid alle bundels en tegoeden meegegaan. En wat voor een bundel had je aangeschaft? Ik wil het met alle plezier voor je nakijken.
Beste Bart, wat je schrijft is niet waar. Bundels, lopende, na de overgang van telfort waren helemaal niet zichtbaar op mijn kpn. Later, in juli en geldig tot 16 aug, had ik een 60 min bundel aangeschaft en die heb ik kunnen zien. Maar daarvoor liepen nog 2 lopende bundels ( 150 en 300 minuten) van telfort en die zijn altijd onzichtbaar gebleven. Zodat ik ook nooit heb kunnen zien wat gedurende die periode mijn verbruik was. En op 1 aug had ik weer een 60 min bundel bij mijn kpn gekocht en of ik die gebruikt heb en hoeveel min was niet te zien omdat hij nooit op mijn kpn heeft gestaan. Want die gaf na 16 aug alleen maar aan dat ik geen bundel had. Ik hoop dat je een goed antwoord hebt want ik overweeg toch dat er geen bundel meer aangeschaft gaat worden door mij op mijn kpn.
Hallo,
ik heb gemerkt dat ik zonder dat te hebben aangevraagd , er van mijn prepaid beltegoed internetkosten wordt afgehouden, hoe zet ik dat uit op mijn mobiel?, ik heb liever dat het via wifi internet gaat. nu wordt het van mijn beltegoed afgehouden.!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JAZ Wat schrijf ik precies wat niet waar is? Ik probeer te achterhalen waar het misgaat en waar dat door komt. Ik heb dus ook nog geen antwoord voor je, want ik heb het probleem niet volledig helder. Ik geloof je uiteraard als je aangeeft dat het niet goed inzichtelijk is. Gebruik je de prepaid-app of kijk je via de site? En als je 'SALDO' sms't naar 1266, krijg je dan wel een kloppend overzicht? Ik wil uiteraard met je meekijken, maar dan heb ik enkele gegevens van je nodig. Zou je je mobiele nummer en het nummer van je simkaart in je KPN Forum profiel willen vermelden?

@cootje 53 Als je geen data op je prepaid wilt verbruiken vanuit de je tegoed, dan is het zaak om je mobiele dataverbruik volledig uit te schakelen op je telefoon. Bij Telfort Prepaid was het zo dat je alleen kon internetten met een internetbundel. Dat is, nu je bij KPN Prepaid zit, niet meer zo. Daar kan mobiel internetten altijd en gaan deze kosten van je beltegoed af.

Hallo @JAZ Wat schrijf ik precies wat niet waar is? Ik probeer te achterhalen waar het misgaat en waar dat door komt. Ik heb dus ook nog geen antwoord voor je, want ik heb het probleem niet volledig helder. Ik geloof je uiteraard als je aangeeft dat het niet goed inzichtelijk is. Gebruik je de prepaid-app of kijk je via de site? En als je 'SALDO' sms't naar 1266, krijg je dan wel een kloppend overzicht? Ik wil uiteraard met je meekijken, maar dan heb ik enkele gegevens van je nodig. Zou je je mobiele nummer en het nummer van je simkaart in je KPN Forum profiel willen vermelden?

@cootje 53 Als je geen data op je prepaid wilt verbruiken vanuit de je tegoed, dan is het zaak om je mobiele dataverbruik volledig uit te schakelen op je telefoon. Bij Telfort Prepaid was het zo dat je alleen kon internetten met een internetbundel. Dat is, nu je bij KPN Prepaid zit, niet meer zo. Daar kan mobiel internetten altijd en gaan deze kosten van je beltegoed af.


hoi, ik heb het op mijn mobiel de mobiele gegevens uitgezet.
bedankt voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JAZ Is het probleem inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen lees ik graag je toelichting!
Dag Bart, Jammer dat je uit mijn verhaal niet kunt halen dat ik op de site van KPN kijk en daar niet zie dat ik een bundel heb. Hoewel ik wel belbundels besteld heb en betaald heb. Maar het is goed zo ik laat een dezer dagen mijn telefoonnummer van telfort( dat nu helaas bij KPN behoort) overschrijven naar een andere aanbieder. Hopelijk geeft die mij meer en echt inzicht in wat ik verbruik en wat ik koop.
Groet JAZ
Reputatie 7
Badge +20
Ha @JAZ Ik heb uiteraard gelezen dat je op MijnKPN niet kunt zien dat je een bundel hebt. Ik vroeg je daarop om iets meer toelichting en je gegevens, zodat ik kon kijken waar het nu mis ging. Overstappen is een wat radicale oplossing, maar ik hoop dan van harte dat het je helpt!

Reageer