Beantwoord

MMI code ongeldig

  • 1 May 2019
  • 4 reacties
  • 1204 keer bekeken

George V.

Mijn vrouw heeft gisteren bij het Kruitvat een opwaardeer bon gekocht voor prepaid van KPN nu wil ze opwaarderen en belt ze 1244 en dan een 9 maar hij geeft elke keer ongeldig MMI code aan dus zij komt niet verder wat moet ze doen ??
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 May 2019, 22:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi George, welkom hier.

Dat weet ik zo ook niet, neem aan dat je de melding krijgt wanneer je de code hebt ingevoerd?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06 nummer en onder Persoonlijke opmerkingen je code van 16 cijfers.

Een andere optie het volgende:

  • Maak een sms'je met de volgende tekst: [code opwaardeerbon] Opwaarderen Bijvoorbeeld: 123456789123456 Opwaarderen.
  • Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.
Reputatie 7
Badge +24
George, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Het lukte nog steeds niet ga nu naar KPN in Venray om hulp dank je nog voor de info !!
Reputatie 7
Badge +24
Ik kijk dit ook graag voor je na hoor mocht je een tripje naar de winkel willen vermijden. Heb ik wel het 06-nummer nodig en je opwaardeercode, stuur me een privébericht. Een winkel bezoeken mag natuurlijk ook, laat ik aan jou over. 🙂