Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelLeeg tekstbericht van KPN
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Dat is een hele goede vraag, Jolan! Het komt mij zo direct niet bekend voor. Kun je eens een screenshot van het bericht plaatsen? Je bent wel klant van ons? Zo ja, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik intern ook nog even.
A
Dit gaat om Prepaid
https://forum.kpn.com/prepaid-16/van-telfort-prepaid-naar-kpn-prepaid-474674?postid=776934
https://forum.kpn.com/prepaid-16/van-telfort-prepaid-naar-kpn-prepaid-474674?postid=776934
Ah, dat verduidelijkt het. Er zijn een aantal meer meldingen geweest van klanten die lege sms'jes kregen. Het ging daar allemaal om iPhones, is dat bij jou ook het geval? Zo ja, dan was het een sms die je internetinstellingen aanpast naar die van KPN. iPhone snapte dat niet zo goed en geeft het dan weer als een leeg sms'je. Dit kun je verder negeren.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.