Beantwoord

Mobiel belt automatisch naar KPN voicemail. 35euro prepaid kwijt.

  • 5 March 2020
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Badge

Hallo. Recent prepaid opgewaardeerd voor 20euro. Heb hiervoor KPN prepaid app geinstalleerd. Tot mijn verbazing is dit prepaid in zeer korte tijd opgemaakt. Eerst weer 10euro opgewaardeerd. Ook in korte tijd opgemaakt. Zie nu aan mijn mobiel belgeschiedenis dat dit komt doordat er continue automatisch naar het voicemail nummer wordt gebeld. Het zijn korte gesprekken van 1 minuut die het prepaid tegoed hebben opgemaakt. Heb zojuist de prepaid App gedeinstalleerd maar het gebeurde weer. Heb voor de zekerheid mijn telefoon nu uitgeschakeld. Ook mijn voicemail via SMS uitgeschakeld. Kan dit aljeblieft worden gecorrigeerd? Ben zo’n 35 euro nu kwijt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 March 2020, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dat is raar, TVvdS. Automatisch bellen is geen onderdeel van de app, dus dat kan ik niet direct verklaren. Ik kijk hier dan ook graag even verder naar. Vul alsjeblieft je 06-nummer en simkaartnummer in op je forumprofiel in het veld ‘klantnummer mobiel’. Laat dan even weten hier als je dat gedaan hebt, dan gaan we er mee aan de slag.

Badge

Het is gebeurd.

Ik kan niks geks vinden, behalve dat er inderdaad om de haverklap naar het voicemail nummer gebeld wordt.

Kan het zijn dat het voicemail nummer bij jou onder een sneltoets staat? Of kan het zijn dat een andere app dit veroorzaakt? Gebeurt het ook als je het kaartje in een andere telefoon stopt?

Onze app heeft deze functionaliteit simpelweg niet, dus dat kan het niet zijn. Ik denk graag met je mee. Wie weet hebben andere forumleden een verklaring?