Vraag

Mobiel internet op prepaid tsl

Ik heb een prepaid mobiel tst om alleen mee te kunnen bellen. Derhalve heb ik data verkeer uitgezet maar toch staat op mijn verbruik af en toe
dat ik mobiel internet binnen nederland heb gebruikt en altijd is het bedrag 1 cent. Hoe kan dit of wat is dat? Zie onderstaande schermafbeelding.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hi Cnor, welkom hier. Dit is inderdaad een beetje raar. Welke telefoon heb je? Je kunt namelijk zien welke app toch contact maakt met internet in de instellingen. Laat het me even weten, ik denk graag mee.
Hoi Alex, ik ben in het bezit van een iphone8. Ik dacht dat als mobiele data uitstaat dat er dan geen verbinding via die weg gemaakt kon worden. Ik gebruik altijd alleen wifi.
Wat mij bevreemd is dat het altijd 1 cent is.
Reputatie 7
Badge +14
Dat dacht ik al, iPhone. Zou je hier naar willen kijken? Dan kun je zien welke app de boosdoener is. We horen vaker dat iPhones af en toe data doorlaten, kunnen we helaas niets aan doen.
Dat idee had ik ook al en heb enkele dagen geleden alle schakelaars uitgezet. Ik hou het in de gaten.
In ieder geval bedankt voor je meedenken.
Reputatie 7
Badge +14
Cnor schreef:

Dat idee had ik ook al en heb enkele dagen geleden alle schakelaars uitgezet. Ik hou het in de gaten.
In ieder geval bedankt voor je meedenken.

Uiteraard graag gedaan. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer