Beantwoord

Mobiel internet prepaid - extra tegoed

• 23 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1529 keer bekeken

We hebben een prepaid datasim besteld. Standaard zit er €5,00 tegoed op, en na registratie zou je gratis €10,00 erbij krijgen.

Alles gevolgd, netjes geregistreerd. Maaar dan, na invullen van het mobiele nummer waar het om gaat, word deze niet herkend..... werkt niet. Verder gezocht op het forum....pfff, link gevonden alles opnieuw ingevuld. Nu 3 dagen later nog geen extra gratis beltegoed. Wanneer word deze bijgeschreven?? Is alles wel goed gegaan?? Wel slecht dat je verkeerde informatie krijg, bij het aanschaffen van dit product.

icon

Beste antwoord door Heine 2 juni 2014, 12:34

Beste Mifi, 

Naar aanleiding van je privébericht heb ik dit voor je opgelost. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum! :D

Met vriendelijke groet, 

Heine

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Mifi, 

Jammer dat het nog niet gelukt is om het extra tegoed bij registratie te verkrijgen. Ik help je hiermee graag verder. Kan je in een privébericht het 06-nummer en het simkaartnummer van de aansluiting doorgeven? Dan pak ik het verder op. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reputatie 3
Badge +1
Beste Mifi, 

Naar aanleiding van je privébericht heb ik dit voor je opgelost. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum! :D

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer