Beantwoord

Mobiel nummer en tegoed kopen

  • 15 April 2019
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Waar koop ik een mobiel nummer met tegoed online? Alleen nodig voor enkele sms met bank
icon

Beste antwoord door ingridse 15 April 2019, 15:28

Bekijk origineel

5 reacties

Ik gebruik met veel genoegen al jaren een vooraf betaalde mobiele telefoon via simyo (= van kpn).
Het tegoed verloopt niet, althans na 6 mnd komt er een email om te waarschuwen, het is dus wel nuttig om een inlog te maken, ook handig voor het saldo opwaarderen.

Om welke bank gaat het ? Ik ben (ook) aan het onderzoeken welke bank het meest bij bij mijn wensen past . . . . 😕
Hoi, heb inmiddels een simkaart van kpn besteld met 10 euro tegoed. ING bank in Nederland wil alleen tan-codes sturen naar Nederlandse telefoonnummers! En omdat wij in Zweden wonen en geen Nederlands nummer meer hadden.... Is dus geregeld! Dank
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @ingridse, pas op, je moet het prepaid nummer wel "in leven" houden.

Een prepaid moet minimaal binnen elke 180 dagen een keer gebruikt worden (zelf bellen met verbinding, sms versturen, internet gebruiken). Indien niet gebruikt wordt die na die periode geblokkeerd. Je hebt dan nog 90 dagen om op te waarderen. De telefoon wordt dan weer bruikbaar en het bevroren tegoed komt weer vrij.

Is er 9 maanden niks mee gedaan dan is de aansluiting en het nummer vervallen.
Het beltegoed vervalt en wordt niet gerestitueerd.
Hoi Ruud, dat wist ik helaas uit ervaring! Zo is het gegaan met ons vorige nummer! Maar bedankt!
Stukje kopie uit eerdere conversatie over iets dergelijks :

"Maar ik beheer ook simyo nummers van oude familieleden die er nooit mee bellen, dan krijg ik een e-mail van simyo als waarschuwing als de verloopdatum nadert."

https://forum.kpn.com/prepaid-16/nummer-is-weg-466756#post716014

Reageer