Beantwoord

mobiel nummer veranderen in kpn account

  • 20 January 2021
  • 10 reacties
  • 284 keer bekeken

Ik had een prepaid, maar heb het nummer laten verlopen. Nu heb ik een nieuw nummer, maar kan hem in mijn account niet veranderen. Daar blijft mijn oude nummer in staan. Nu weet ik niet hoe ik mijn nieuwe prepaid nummer kan opwaarderen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 February 2021, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Friluz, welkom hier. 

In Mijn KPN dien je eerst je oude te verwijderen (Producten > Ontkoppel product), daarna kun je simpelweg je nieuwe nummer toevoegen. Opwaarderen kan ook via onze website. 

Bedankt. Het ontkoppelen is nu gelukt. Koppelen (nog) niet. Maar heb ‘m toch kunnen opwaarderen.

Reputatie 7
Badge +24

Waar loop je dan precies tegenaan? Fijn dat het gelukt is met opwaarderen.

Zodra ik mijn telefoon wil koppelen en mijn telefoonnummer ingeef, krijg ik de mededeling dat ik niet de juiste gegevens ingevuld heb. En krijg dus ook geen sms.

Reputatie 7
Badge +24

Hmm, mag ik even meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ik woon momenteel in Zwitserland dus heb het nummer met en zonder +31 geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie echter dat er een cijfer mist van je 06-nummer in je profiel. Wil je daar nog even naar kijken? 

Sorry, had nog een 3 vergeten.

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem. Het vreemde is dat het mij wel lukt, zie hieronder. Doe je dit wel op Mijn KPN onder de optie product koppelen? +31 hoef je niet in te vullen. 06 ervoor is voldoende. 

 

Het is gelukt. Bedankt.