Beantwoord

Mobiel opwaarderen lukt niet.

  • 14 May 2019
  • 3 reacties
  • 1375 keer bekeken

Ik kan sinds kort niet meer mobiel opwaarderen. Ik heb dat twee weken geleden nog gedaan (toen was mijn beltegoed van 20 euro erg snel op en heeft iemand iets aan mijn instellingen veranderd). Ik krijg telkens een sms met de tekst de toelating tot betaling is mislukt voor .. (mijn gsm nummer). Ook ontving ik een keer de sms Je sms opwaardering wordt niet verwerkt. Op dit moment is een ander verzoek in ehandeling. Een nieuwe opwaardering kan zodra die is verwerkt.
Ik heb nooit geprobeerd om via sms op te waarderen dus snap deze melding niet. Ik weet zeker dat de code die ik ingeef voor mobiel opwaarderen (4 cijfers) klopt.

Ik heb gisteren KPN Klantenservice gebeld, maar ze kunnen me niet helpen. Ze zagen wel dat ik eind april nog opgewaardeerd had met mobiel opwaarderen.

In mijn KPN heb ik mijn mobiele nummer nog eens gekoppeld (dat was niet meer zo). Toen weer geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.

Kan dit aan een instelling van mijn telefoon liggen (ik heb een Huawei Y330-U01).
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 May 2019, 10:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi ACCM, welkom op het forum! Vervelend dat het opwaarderen niet meer lukt. We gaan er samen naar kijken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik intern de rest erbij en gaan we op onderzoek uit 🙂
Eergisteravond heb ik mijn mobiel online opgewaardeerd omdat ik niet meer kon bellen (geen beltegoed). Er was mij gezegd dat ik naar een KPN winkel moest gaan. Maar dat is voor mij ruim 40 km rijden. Ik was zo teleurgesteld in KPN dat ik gisteren naar een telefoonwinkel in de buurt gereden ben en daar een abonnement genomen heb (maar geen KPN). Toen ik vandaag naar KPN belde om te vragen of het beltegoed dat ik nog heb over te dragen naar het mobiele nummer van mijn man werd me verteld dat dit ook niet kon want ik had zelf besloten een ander abonnement te nemen. Als ik een KPN abonnement genomen had dan had dit wel verrekend kunnen worden met de betaling van het KPN abonnement. Maar ik was en ben zo teleurgesteld in KPN dat ik naar deze winkel ben gegaan. Ik begrijp niet dat ik eergisteren niet geholpen kon worden (omdat ik niet zakelijk bel). Mijn man belt nog wel met KPN (ook prepaid), maar hij heeft geen code voor opwaarderen (dat deed ik met opwaarderen van een ander nummer). Dus misschien stapt hij binnenkort ook wel over.
Een zeer teleurgestelde ex-klant.
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om naar een KPN winkel te gaan als die zo ver weg zit. Dan begrijp ik volkomen dat je in de buurt een winkel opzoekt. Jammer te horen dat je niet voor ons hebt gekozen met dat abonnement. Maar gezien de ervaring die je beschrijft snap ik je keus. Het klopt dat we geen manier hebben om beltegoed over te dragen. Maar, gezien de omstandigheden wil ik wel voor je kijken of ik hierin nog iets kan betekenen. In verband met privacy stuur ik je daar een privébericht over.

Begrijp ik verder goed dat je man, die nog wel prepaid van ons heeft, ook problemen heeft met opwaarderen? Want dan kijk ik daar alsnog graag met je naar! Geef me dan, in reactie op het privébericht, de gegevens van zijn prepaid door. Dan gaan we aan de slag en kan ik hopelijk je eerdere ervaring wat goedmaken :)