(MOBIEL) Sony Experia L kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen

  • 9 September 2020
  • 9 reacties
  • 148 keer bekeken

Beste mensen

De provider is KPN

Kan wel gebeld worden

maar ik kan zelf niet bellen.

Ik heb nu geen simkaart van KPN

De sony Experia L herkent wel de LEBARA simkaart.

Hoe kan ik nu weer met de Sony Experia bellen.

Ik hoor het graag van de deskundige forum leden.

MvGr  Frans 1977


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Je bent trouwens 100% lebara klant hoor, dus voor vragen daarover moet je in de toekomst echt bij hun zijn.

Maar goed, nu je toch al een topic hebt ge opent…

Bij Lebara is het zo dat je minimaal 1 keer in de 90 dagen een betaalde handeling moet uitvoeren, zoals, smsen, bellen of internetten om de simkaart actief te houden.

Doe je dat niet dan krijg je nog een laatste 30 dagen, in die laatste 30 dagen word je simkaart deels geblokkeerd en kan je inderdaad bv niet zelf bellen maar wel gebeld worden.

Enigste mogelijk om die blokkade te verwijden is door een opwaardering, doe je dat niet, dan ben je het nummer volledig kwijt.

Beter dus even snel een opwaardering doen ;)

Misja20

Zo slim ben ik dus niet  hahaha

Ik ga wel opwaarderen en dan kijken wat er gebeurt.

Maar in een andere telefoon doet de LEBARA PREPAID SIMKAART het wel.

MvGr Frans 1977

Beste mensen

Misschien zit er een blokkade op de Sony Experia L

Deze was voorheen van de Provider KPN.

Ik heb er nu een lebara prepaid simkaarft in gedaan , die wordt wel herkent en je kan gebeld worden maar zelf niet bellen naar mobiel of vast,

Ik hoor het wel

Reputatie 6
Badge +6

Dus als je de simkaart in een andere telefoon stopt, dan doe ie het wel helemaal goed? dus je kan zelf ook er mee bellen? Als dat zo is, dan heb je niks aan mij tip, en zit er misschien inderdaad ergens een blokkade op die telefoon.

Beste mensen

Hoe halen we de blokkade eraf?

Ik hoor het wel.

MvGr Frans 1977

Reputatie 7
Badge +24

Dag Frans, welkom hier. 

Er is wel iets met dat toestel aan de hand, een blokkade zit er echter niet op. Als er een simlock erop zou zitten zou je helemaal niet in het toestel kunnen komen met die simkaart en ook niet gebeld kunnen worden. 

Heb je geprobeerd om het toestel helemaal te resetten naar fabrieksinstellingen? 

Alex_P

Hoe ga ik dat doen ik kom nergens in en ook niet bij fabrieksinstellingen.

Groet Frans 1977

Reputatie 7
Badge +24

Je komt niet in de instellingen van het toestel? Maar je kunt wel gebeld worden als je de simkaart in dat toestel hebt? Dat is best vreemd. 

Wat zie je precies op je scherm? Zou je hier daar een foto van willen plaatsen eventueel?

Reputatie 7
Badge +24

Frans, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.