Beantwoord

mobiele telefoon samsung J3

ik heb nu een jaar deze nieuwe samsung J3 de problemen begonnen al na enkele maanden , de telefoon kon geen udates meer installeren ,via de smartmanager een hoop udate`s verwijderd en toen kon er weer geupdate worden ik heb slechts 2 apps gedownload want meer kan die telefoon niet aan , ik ben bij de samsung dealer geweest deze vertelde mij dat dit kwam omdat het geheugen te weinig is, vreemd genoeg heb ik hiervoor een j1 gehad hier hed ik ook wel problemen maar niet zo erg als bij deze , waar ligt dit nu toch aan?
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 december 2018, 11:15

Hoi Souren, Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag wilt weten hoe het komt waar de problemen met je J3 toch vandaan komen. Je geeft aan dat de Samsung dealer heeft verteld dat er te weinig geheugen op de telefoon staat. Er staat 8GB op. Je zou kunnen kijken bij Instellingen > Opslagbeheer welke bestanden en apps het meeste geheugen gebruiken. Het blijft alleen wel behelpen, aangezien 8GB opslag tegenwoordig weinig ruimte is voor smartphones. Je zou een SD kaart kunnen kopen waar je foto's en bestanden op kunt zetten. Apps kun je niet op de SD kaart zetten, aangezien deze alleen maar werken op het interne geheugen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Souren, Het geheugen en andere specificaties worden altijd vermeld bij het toestel. Als het toestel niet bevalt, dan heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken. Na deze periode nemen we het toestel niet meer terug, ook niet met een bijbetaling voor een ander toestel. Er bestaan natuurlijk wel andere mogelijkheden buiten KPN om.
bedankt voor de reactie, ja al deze zaken heb ik geprobeerd,en het resultaat is bedroevend ,ik had er al een hard hoofd in,ik begrijp niet dat samsung deze apparaten nog in de verkoop heeft, ik had natuurlijk ook verder moeten kijken dan mijn neus lang is ,maar aangezien ik met de J1 deze problemen niet had was ik in de veronderstelling dat ik nu een beter toestel had!! dus duidelijk niet!!
ik vraag mij af of de telefoonwinkel van Kpn dit toestel terug neemt , of omruilt uiteraard met bijbetaling?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Souren, Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag wilt weten hoe het komt waar de problemen met je J3 toch vandaan komen. Je geeft aan dat de Samsung dealer heeft verteld dat er te weinig geheugen op de telefoon staat. Er staat 8GB op. Je zou kunnen kijken bij Instellingen > Opslagbeheer welke bestanden en apps het meeste geheugen gebruiken. Het blijft alleen wel behelpen, aangezien 8GB opslag tegenwoordig weinig ruimte is voor smartphones. Je zou een SD kaart kunnen kopen waar je foto's en bestanden op kunt zetten. Apps kun je niet op de SD kaart zetten, aangezien deze alleen maar werken op het interne geheugen.

Reageer