Beantwoord

Na kopen prepaid bundel toch beltegoed afgeschreven.

  • 13 May 2022
  • 13 reacties
  • 95 keer bekeken

Gisteren heb ik een bundel geactiveerd met 120 belminuten. Zojuist een telefoontje gepleegd en toch is 4 euro van mijn beltegoed afgeschreven. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door GeSp 18 May 2022, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Snoeck, welkom. 

Dat lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling. Zou jij jouw 06-nummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is. 

Hallo @Snoeck, welkom. 

Dat lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling. Zou jij jouw 06-nummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is. 

 

Ik heb mij  06 nummer aan mijn profiel toegevoegd

Groet

Ellen

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Snoeck, 

Ik zie inderdaad geen verbuik uit de belminuten bundel terwijl deze wel is geactiveerd. Was het nummer waar jij naar gebeld hebt toevallig een buitenlands nummer? 

Hoi @Snoeck, 

Ik zie inderdaad geen verbuik uit de belminuten bundel terwijl deze wel is geactiveerd. Was het nummer waar jij naar gebeld hebt toevallig een buitenlands nummer? 

Ja een Belgisch mobiel nummer

Hoi @Snoeck, 

Ik zie inderdaad geen verbuik uit de belminuten bundel terwijl deze wel is geactiveerd. Was het nummer waar jij naar gebeld hebt toevallig een buitenlands nummer? 

Ja een Belgisch mobiel nummer

Jammer dat ik geen reactie meer heb ontvangen. Zou trouwens vreemd zijn als een Belgisch mobiel nummer wel moet betalen. Bij de bundels staat toch duidelijk binnen heel EU

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Snoeck, 

Moderators hebben ook weekend 😅 Je hebt gelijk dit is inderdaad vreemd. De bundels zouden volgens mij in de hele EU moeten gelden. Ik ga voor je na wat hier mis ging. 

Reputatie 7
Badge +18

Voor een prepaid geldt dat blijkbaar niet, zie https://www.kpn.com/prepaid.htm

 

Net onder de bundels zie je dan dit staan:

Let op: je kunt de bundels niet gebruiken voor bellen of sms-en van Nederland naar het buitenland.

Hoi moderators, Ik heb hetzefde probleem, ben in the US, koop een buitenland bundel met US er in, wacht een uurtje (krijg inmiddels wel de text dat ik de bundel heb gekocht) en bel vervolgens met Nederland ruim 24 minuten in 2 sessies, naar een vast nummer in Nederland, en zie nu 22.90 Euro op mijn rekening en een verbruik op de bundel van slechts 1 minuut. Hier klopt iets niet, dan had ik die bundel beter niet kunnen kopen en 9.99 kunnen uitsparen.

Hallo @Snoeck, 

Moderators hebben ook weekend 😅 Je hebt gelijk dit is inderdaad vreemd. De bundels zouden volgens mij in de hele EU moeten gelden. Ik ga voor je na wat hier mis ging. 

Hanna, schijnt dat dit niet geldt voor prepaid bellen van Nederland naar buitenland. Dit staat echter niet in de app van kpn welke ik gebruikt heb om de bundel te activeren. Hier staat alleen geldig binnen heel EU. 

Geldt dit dan ook als ik in het buitenland ben en bel naar Nederland? Of als ik in het buitenland ben en binnen dat zelfde land bel? Want daarvoor heb ik juist de bundel genomen. 

Het gaat mij om bellen van buitenland naar Nederland, de reden om zo een bundel te kopen, en dan krijg ik alsnog een rekening van bellen……

 

Nou, heb eindelijk tarieven gevonden, maar dat is het punt van die bundel om minuten te krijgen voor mij, maar dan toch 1 Euro per minuut in rekening gebracht worden……..

 

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Voor een prepaid geldt dat blijkbaar niet, zie https://www.kpn.com/prepaid.htm

 

Net onder de bundels zie je dan dit staan:

Let op: je kunt de bundels niet gebruiken voor bellen of sms-en van Nederland naar het buitenland.

Dankjewel @GeSp, erg scherp van je! 

Voor een prepaid geldt dat blijkbaar niet, zie https://www.kpn.com/prepaid.htm

 

Net onder de bundels zie je dan dit staan:

Let op: je kunt de bundels niet gebruiken voor bellen of sms-en van Nederland naar het buitenland.

Dankjewel @GeSp, erg scherp van je! 

Op de site ja maar niet in de app van kpn welke ik gebruik om de bundel te activeren