Beantwoord

Na update KPN app beltegoed weg?

  • 11 October 2019
  • 6 reacties
  • 228 keer bekeken

Oud Telfort prepaid klant, gedwongen mee te gazn. Heb een 30 dagen welkomstegoed gekregen. Deze was tot feb 2020 geldig. Niet veel tegoed, uit mijn hoofd rond de 7 euro. Van de week update van de app gehad o.i.d. Moest na opening weer mijn tel nummer aanmelden. En wat blijkt, geen beltegoed meer....Lekker als je de volgende dag op vakantie gaat.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 October 2019, 12:07

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Hier hetzelfde probleem ☹️
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @123abcdefghi en ook @Ninos!

Er lijkt iets fout te gaan met het tonen van het beltegoed in de vernieuwde app. Het kan dus zijn dat je het tegoed wel hebt, maar dat het niet getoond wordt. Ik heb namelijk al meer meldingen voorbij zien komen hierover! Het is doorgezet en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen..

Mocht ik in de tussentijd een bundel voor je kunnen aanvragen, dan doe ik dat uiteraard graag! Zou je in dat geval mij een seintje willen geven én je Forum profiel willen aanvullen met naam en 06-nummer. En uiteraard aangeven welke bundel je graag zou willen.

@123abcdefghi, desondanks wil ik je wel een hele fijne vakantie wensen!
Waarom zou ik een bundel aanvragen als ik nog, verborgen, beltegoed heb? Ik stel voor dat KPN er zorg voor draagt dat het actuele overzicht hersteld wordt!
Reputatie 7
Badge +21
@123abcdefghi, een bundel kan ik vanuit hier wel aanvragen vanuit je tegoed. Zodat je geen onverwachte kosten hebt of je tegoed opeens écht op is. Vandaar mijn voorstel, zodat je op vakantie vanuit de bundel wel bereikbaar bent en internet kan gebruiken.

Er is inmiddels een onderzoek gestart naar het probleem en uiteraard gaan we ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen!
Reputatie 7
Badge +21

Als het goed is, is bovenstaande probleem vorige week opgelost. Mocht je niet nog last van hebben dan hoor ik het graag!

Sorry zag deze reactie net pas… 

 

Inderdaad is het euvel, na opnieuw instellen van de app, nu verholpen. Bedankt!

Reageer