Beantwoord

Na verschillende keren alles te hebben ingevuld wordt geen 7.50 terug gezien op mijnkpn

• 7 september 2017
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Bij registratie van de nieuwe simkaart krijg we het niet voor elkaar om die 7.50 te krijgen. We hebben het nu al verschillende keren geprobeerd via laptop en nu paar keer via de smartphone met mijnkpn maar krijgen niks te zien. Enig idee hoe dit kan komen?

Mvg. Filipje☺
icon

Beste antwoord door Jiske_ 11 september 2017, 11:23

Welkom op het forum @filipje. De €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed maar als een aparte bundel. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Bel naar *107# om de saldo van je het extra beltegoed te bekijken
Bel naar *101# om de saldo van je standaard-beltegoed te bekijken

Zou je eens kunnen controleren of je extra beltegoed is bijgeschreven?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Bron
Stap 3 Aanvragen extra tegoed
Klik op Prepaid om het extra tegoed te ontvangen
Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging

Let op: het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien

Heb je deze sms verzonden?
Badge +5
Welkom op het forum @filipje. De €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed maar als een aparte bundel. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Bel naar *107# om de saldo van je het extra beltegoed te bekijken
Bel naar *101# om de saldo van je standaard-beltegoed te bekijken

Zou je eens kunnen controleren of je extra beltegoed is bijgeschreven?

Badge +5
Hey Filipje, ik heb nog niks van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je via de onderstaande manier je extra tegoed heb kunnen terug zien. Zo niet, laat het me weten!

Reageer