Beantwoord

Na vervangende simkaart geen beltegoed meer

  • 22 September 2021
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb voor mijn nieuwe telefoon een vervangende simkaart aangevraagd en inmiddels geactiveerd. Het probleem is nu dat ik niet kan bellen. Ik krijg een melding dat ik moet opwaarderen. Maar dat had ik een paar weken geleden gedaan.  Er zou ongeveer 30 euro op moeten staan maar dat staat er blijkbaar niet meer.  Ik heb dus hetzelfde nummer gehouden maar het beltegoed is weg. 

Bart

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 September 2021, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bart3009. Welkom op KPN Forum. Wat vreemd dat het tegoed er niet meer opstaat. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hallo,ik heb het profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie inderdaad dat er veel MB's zijn gebruikt nadat je de nieuwe simkaart in het nieuwe toestel hebt gestopt. Het lijkt er op dat jouw toestel een grote update heeft binnengehaald voordat je een verbinding had met wifi. Vaak is dit terug te zien op het toestel zelf. Zou je dit willen controleren?

 

Je bekijkt je dataverbruik in de instellingen-app van je smartphone.

  • Ga in de instellingen naar ‘verbindingen’ en tik op ‘gegevens gebruik’
  • Je ziet direct in beeld hoeveel data je deze maand gebruikt hebt
  • Voor meer gedetailleerde informatie, tik op ‘gebruik mobiele gegevens”
  • Je ziet in een lijndiagram je datagebruik door de maand heen.
  • Onder de grafiek zie je welke apps het meeste data verbruiken.

Heel apart. Ik heb wel direct Wifi er op gezet maar later zag ik dat hij niet meer verbonden was, dan moet het in die tijd gebeurd zijn. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een melding voor een update heb gezien. Daar had ik dan toch op moeten klikken om dat te starten.
Nou ja helaas dan, het is niet anders. In elk geval bedankt voor het uitzoeken, weet ik tenminste waar het aan ligt. 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Bart3009. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:blush: