Beantwoord

Naam van prepaid kaartje

• 2 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
In de nieuwe versie van de MijnKPN app heeft mijn prepaid kaartje opeens een naam die ik zelf ooit eens moet hebben ingesteld n.l. "Alarm Thuis".
Probleem is echter dat ik geen idee meer heb hoe ik dat heb gedaan. Nu wil ik die naam wijzigen.
Bij de helpdesk kom ik ook niet verder want die weten niet dat je een naam aan dat kaartje kan geven laat staan hoe je dat kan wijzigen.
In mijn account op internet is niets te vinden. Daar vind ik wel het product maar staat daar alleen vermeld met het prepaid nummer.

Iemand enig idee waar deze mogelijkheid verstopt zit?
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 oktober 2018, 15:56

Dag J.D, welkom hier. Zover ik weet kan dit met een toestel die het ondersteunt. Zo heb ik het in het verleden met een dual-sim Huawei toestel kunnen wijzigen zodat ik onderscheid kon maken tussen de 2. Wij kunnen dit in ieder geval niet. Hoe je dit hebt gedaan destijds kan ik ook zeker zeggen, probeer om te kijken of je het ergens in de instellingen van je telefoon bijvoorbeeld kunt doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Dag J.D, welkom hier. Zover ik weet kan dit met een toestel die het ondersteunt. Zo heb ik het in het verleden met een dual-sim Huawei toestel kunnen wijzigen zodat ik onderscheid kon maken tussen de 2. Wij kunnen dit in ieder geval niet. Hoe je dit hebt gedaan destijds kan ik ook zeker zeggen, probeer om te kijken of je het ergens in de instellingen van je telefoon bijvoorbeeld kunt doen.

Reageer