Nano-sim niet voor prepaidklanten?

  • 23 december 2013
  • 3 reacties
  • 5293 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb al jaren een prepaidkaartje van de kpn. Nu ik een andere telefoon krijg heb ik een nano-sim nodig. In de kpn-winkel kunnen ze niets voor me doen. Mij werd verteld dat Ik wel een nano-sim kan kopen met een nieuw nummer, maar ik wil graag mijn huidige nummer houden. Heeft Iemand hier een oplossing voor?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als er in ieder geval 9,15 tegoed op de kaart staat dan zal er een vervangende prepaid simkaart opgevraagd kunnen worden. Er is normaliter hiervoor een formulier beschikbaar op de website. Dit is tevens met behoud van het mobiele nummer.

Het zal op dit moment via de helpdesk kunnen die te bereiken is op 0800-0105 of dat mogelijk een webcare specialist deze optie heeft. Hou er wel rekening mee dat het oude simkaartnummer of anders de puk code nodig is voor de aanvraag.

Er staat nu geen 9,15 op mijn kaartje omdat ik het advies kreeg om hem elders op maat te laten knippen! Als het kaartje dan beschadigd heb ik niets meer.
Reputatie 7
Badge +12
Als er in ieder geval een opwaardeercode is van minimaal 10 euro dan zal het ook nog kunnen.

Mocht u niet beschikken over het simkaartnummer dan hoop ik dat u nog wel de pukcode hebt.

Reageer