Hallo,
ik heb vorige week een nieuwe prepaid kaart via de KPN website besteld en ontvangen. Deze gebruik ik voor mijn autotelefoon, ik heb jaren een pp kaart gebruikt van KPN maar helaas werkte deze niet meer omdat de auto gedurende langere tijd geschorst is geweest, ik kon derhalve ook geen gebruik maken van de telefoon of berichten ontvangen ter herinnering van het aflopen van de minimale gebruikstermijn.
Na het nieuwe kaartje ontvangen en geplaatst te hebben kan ik niet bellen (en dus ook de kaart niet activeren) en ook niet gebeld worden. Ik krijg in beide gevallen meteen een in gesprek-toon, gevolgd door een sms dat ik een oproep heb gemist. Het is slechts 1 keer wel gelukt mijn eigen mobiel te bellen maar daar is het ook bij gebleven gek genoeg. Servicenummers als 1233 enzovoort werken ook niet, ook dan meteen in gesprek en verbinding verbroken.
ik moet er wel bij zeggen dat het hier om een behoorlijk oude autotelefoon gaat (900mhz single-band heb ik me laten vertellen) maar ik heb vol signaal op het KPN netwerk en geen foutmeldingen. De oude kaart heeft altijd prima gewerkt.
Wie kan mij vertellen wat er fout gaat? Alvast bedankt voor de moeite!
Erik.