niet aangemeld bij netwerk

  • 15 juli 2015
  • 1 reactie
  • 161 keer bekeken

hallo,

ik heb een maand geleden gebeld om mijn abonnement (die afliep) te switchen naar prepaid. de persoon aan de tel zei me dat die vandaag, 15 in zou gaan, en ik dacht te herinneren dat als ik de tel aan en uit deed en gewoon even een belletje maak, hij dan weer zou doen, maar dit is niet het geval. hij geeft steeds aan: niet aangemeld bij netwerk. Wat kan ik doen??

ik kan namelijk nu ook niet met de klantenservice bellen!

alvast bedankt voor welke hulp dan ook!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo ; dan lijkt er iets niet goed te gaan, heel vervelend dat je hierdoor niet bereikbaar bent. Wil je me een aantal gegevens toesturen in een privébericht? Graat ontvang ik je 06-nummer, je postcode, huisnummer en simkaartnummer en dan ga ik ermee aan de slag. 

Reageer