Beantwoord

Niet kunnen bellen

• 22 februari 2018
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Netjes opgewaardeerd. Staat ook in de app + via sms wat m'n tegoed is. Ik kan wel een sms sturen naar iemand, maar bellen lukt niet. De telefoon gaat niet eens over. Hoe kan ik dit oplossen??
icon

Beste antwoord door Koen_1 23 februari 2018, 19:20

Hoi @Do'tje, welkom op het forum! Lastig probleem! Kun je wel gebeld worden, of lukt dit ook niet? Heb je je toestel al opnieuw opgestart? Als het probleem zich ook voordoet met je simkaart in een ander toestel ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik kijk dan of ik in ons systeem een oorzaak voor dit probleem kan vinden. Ik hoor graag weer van je 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Do'tje, welkom op het forum! Lastig probleem! Kun je wel gebeld worden, of lukt dit ook niet? Heb je je toestel al opnieuw opgestart? Als het probleem zich ook voordoet met je simkaart in een ander toestel ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik kijk dan of ik in ons systeem een oorzaak voor dit probleem kan vinden. Ik hoor graag weer van je 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Do'tje, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer