Beantwoord

Niet mogelijk om bundel te bestellen

  • 30 June 2019
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb al een paar dagen geprobeerd om de bundel zorgeloos online te bestellen maar er komt via de app steeds te staan dat de server niet werkt, ik heb dit bij 2 andere huizen ook geprobeerd en alsnog lukt dit niet.
ook met de code staat er dat het mislukt is en dan ik het later opnieuw moet proberen.
ik ga over 3 dagen op vakantie en wil toch graag die bundel hebben.
Wat moet ik nu doen ?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 June 2019, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @KD., welkom! Wat vervelend dat dit niet lukt! Je probeert dat via de Prepaid app? Het gaat om de Zorgeloos Online van 8,99 euro? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en simkaartnummer? Dan ga ik voor je kijken of het mij wel lukt. Je kunt overigens ook *142# intoetsen en 'bellen', daarmee wordt het ook aangezet.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels gelukt? Mocht je nog hulp willen, geef je maar een gil.