Beantwoord

Niet via bundel gebeld, helaas

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb een bundel gekocht met 30 bel minuten en 200 MB
ik had vanmorgen nog 24 belminuten over, als groen tenminste betekent dat dat je tegoed nog is.
kleindochter was jarig en heb een 0044 mobiel nummer gebeld. Terugkijkend is er 90 cent van mijn gewone beltegoed afgegaan en staan de 24 min er nog.
normaal zou ik niet mobiel bellen, of via whatsapp, maar omdat ik nog belminuten had, leek me de verbinding dan beter te zijn misschien.
waarom zijn de minuten niet van mijn bundel fgetrokken?
icon

Beste antwoord door Mar36 10 August 2019, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ook ik kan met mijn bundel niet op internet. De apps werken wel, zoals 9292 en Schiphol, maar Safari zegt niets te kunnen openen,ook niet in Nelderland, als ik alleen mobiel netwerk aan heb. Maakt geen verschil met of zonder 3G.
de termen hierboven, als Namen toegangspunten kom ik niet tegen. Is mijn I phone 4s soms al te klein geworden?

*Admin: reactie afgesplitst, in bestaand topic geplaatst.
Reputatie 7
Hallo @Mar36, ik ga met je meekijken. Een 0044 nummer is een nummer in het Verenigde Koninkrijk. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van het 06-nummer en het SIM-kaartnummer (deze kan je bij "Persoonlijke opmerkingen" invullen) en hieronder laten weten als dat gelukt is? Dan kan ik met je meekijken welke bundel precies actief is en hoe het precies zit met het beltegoed.
Hallo Jasper ,
dank voor je reactie.
ik heb gisterenavond meer dan een half uur aan de telefoon gehangen met een van je collega’s .
ze is meerdere keren bij collega’s gaan informeren, maar niemand snapt waarom het nie t van de bundel is afgegaan. UK is Europa, dus dat is vreemd. Uiteindelijk heeft ze het geld teruggestort,maar weet ik nog niet hoe het n volgende keer zal gaan.
Zelf bedacht ik daarna, of mijn mobiele netwerk miss hier niet aan stond en vraag ik me af, moet dat met een bundel?
ik zou niet weten hoe ik mijn simkaartnummer op moet zoeken.
Reputatie 7
Hallo @Mar36, goed om te lezen dat het bedrag vergoed is en dat dat op die manier is rechtgezet. De UK valt inderdaad (nog) binnen de EU, het kan zijn dat een eenmalig niet goed ging.
Het SIM-kaartnummer kan je, als je een Android toestel hebt, opvragen via deze app, als je Apple hebt via 'instellingen', 'algemeen', 'info', 'ICCID'. Het nummer staat ook op de SIM-kaart zelf, of in de begeleidende brief waarbij je de kaart kreeg.