Beantwoord

Nieuw nummer op bestaande KPN Prepaid kaart

  • 25 June 2020
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Mijn huidige KPN Prepaid nummer gaat over naar een abonnement. Nu heb ik nog veel beltegoed staan en wil deze Prepaid SIM (met het bestaande beltegoed) in mijn alarminstallatie gaan gebruiken.
Kan ik een nieuw nummer krijgen op een bestaande SIM-kaart zodat mijn beltegoed behouden blijft?
Zo ja, hoe regel ik dit?

icon

Beste antwoord door RBxx 25 June 2020, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @anthony_3 

Als je van KPN prepaid met nummerbehoud naar KPN abonnement overstapt wordt het resterende tegoed verrekend met de eerstvolgende factuur. De prepaid simkaart is na de overgang niet meer dan “een stukje plastic”.

Voor de alarminstallatie koop je het beste een nieuwe prepaid simkaart met nieuw nummer.

Ok, het is dus niet mogelijk om een nieuw nummer te krijgen op een prepaid kaart. Stap over naar andere provider… helaas voor het beltegoed.

Reputatie 6
Badge +6

Het klopt wat RBxx zegt, maar als je een nieuwe KPN prepaid simkaart zou kopen, dan kan een moderator het beltegoed van je huidige simkaart overzetten naar je nieuwe simkaartje.

Maar als je nummer al overgezet is dan kan dat niet meer, want een moderator kan dan niet meer inzien hoeveel tegoed je nog hebt…..

Reputatie 7
Badge +19

Hi @anthony_3, je bent hier al op weg geholpen zie ik, dat is fijn. Je raakt het beltegoed sowieso niet kwijt zoals RBxx al aangaf, bij de overstap naar een abonnement wordt het resterende beltegoed inderdaad verrekend. Heb je al besloten wat je gaat doen voor de alarminstallatie? Ik hoor het graag als je nog vragen hebt of als ik je hiermee kan helpen.