Beantwoord

Nieuw prepaid, vragen over extra tegoed en opwaarderen

  • 9 April 2021
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Ben over getapt van Hema naar kpn ik heb wel die 2.50 euro gehad maar niet die beloofde 7.50 euro teven weet ik nog niet hoe ik mijn bel tegoed kan op waarderen gr A.Bartels telefoon 

 

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 April 2021, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Barte21 ,

Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat inderdaad direct op je simkaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

teven weet ik nog niet hoe ik mijn bel tegoed kan op waarderen

De twee opwaardeermethodes die ik altijd gebruikte zijn:

Via de site van kpn, je betaalt bv. met iDeal en het tegoed komt gelijk op je nummer.

kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Of door een '’bonnetje'’ te kopen bij de kassa of servicebalie van de lokale supermarkt. Ook: Primera, Bruna ….

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Barte21. Peter en Noordzee hebben jouw vragen zo te zien al van antwoord voorzien. Is het daarmee duidelijk?