Beantwoord

nieuwe KPN simkaart

  • 27 February 2020
  • 2 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik krijg binnenkort een nieuwe Simkaart van KPN. Mij is verteld dat de Telfort Simkaart verouderd is en dat ik op korte termijn niet meer kan bellen, berichten etcc.
Indien ik die Simkaart installeer en activeer, verlies ik dan alle opgeslagen gegevens, zoals contacten etcc??
De omzetting bij KPN vanuit Telfort is een zootje. Facturen Telfort zijn niet meer in te zien en de bovengenoemde melding over een verouderde Simkaart is ook nergens door KPN gemeld.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 27 February 2020, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @nieuwe simkaart,  welkom hier. 

Ik zie dat je jouw vraag in het board prepaid hebt gezet, maar hebben we het hier wel over een prepaid? Want je geeft aan dat facturen niet meer zichtbaar zijn? Dat klinkt als een abonnement. En ja nu Telfort en KPN samen zijn is het beter om een KPN simkaart aan te vragen. Wanneer je daar contacten enz. op hebt opgeslagen dan wil ik je wel aanraden om deze over te zetten op je telefoon. Zo raak je ze niet kwijt. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat je de situatie duidelijk hebt aangezien ik geen reactie meer van je hebt ontvangen. Wanneer je toch nog vragen krijgt, hoor je dat van mij.Â