Beantwoord

Nieuwe opwaardeercode werkt niet Jumbo

  • 15 January 2019
  • 4 reacties
  • 732 keer bekeken

Goedemiddag, mijn schoonmoeder heeft voor het eerst een prepaid Jumbo simkaart gekocht en een opwaardeercode. Het activeren van de SIM is gelukt, maar de opwaardeercode werkt niet. Bij activatie via SMS kreeg zij de melding "U kunt geen gebruik maken van deze service". En vervolgens via bellen kreeg ze de foutmelding dat de code al gebruikt is. Hierdoor krijgt ze de nieuwe SIM niet meer opgewaardeerd. Inmiddels 4x de helpdesk (1200) gebeld, maar daar wordt steeds opgehangen. Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door PeterG 16 January 2019, 15:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen WendyK, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je op dit moment de simkaart nog niet kan gebruiken! Uit het verhaal begrijp ik dat je een simkaart van de Jumbo hebt gekocht. Jumbo maakt gebruik van het KPN netwerk, maar verder kan ik de gegevens niet inzien helaas. Op het moment dat je moeite hebt met het opwaarderen, kan je even informatie opzoeken op de website van Jumbo. Of even terug gaan naar de winkel 😉
Tja, Susan, dan wordt het dus weer kastje- muur. De simkaart werkt (zoals ik al had beschreven), maar het opwaarderen niet. De jumbo verwijst me naar jullie. En als ik jullie bel, wordt er gewoon steeds opgehangen. Volgens Jumbo kunnen jullie aan de code en/of telefoonnummer zien waarom ik de opwaardeercode niet kan gebruiken. Cq jullie kunnen die 10 euro op de prepaid kaart zetten. Dus hopelijk kunnen jullie toch iets betekenen?

Heeft je moeder KPN opwaardeertegoed gekocht of opwaardeertegoed van JUMBO MOBIEL? Het móet dat laatste zijn namelijk. Ze hebben hun "eigen" opwaardeertegoed.
Dit kun je kopen uitsluitend in de Jumbo supermarkt en online via
https://www.jumbo.com/content/seizoen/beltegoed-opwaarderen/

(directe link:
https://ezpay.liquix.eu/WebReloadSolution/views/jumbonl/jumbonl/default/reload/nl/start.jsf .)

Het staat geheel buiten KPN. Ze huren de ruimte alleen op het netwerk. KPN kan je fout beltegoed dan ook niet vergoeden.
Is het geen beltegoed van JUMBO MOBIEL dan adviseer ik je moeder ermee terug te gaan naar de plaatselijke JUMBO met de aankoopbon.

Reputatie 7
Badge +21
@WendyK, ik begrijp je gevoel van kastje naar de muur, dat is zeker niet wat ik wil creëren. Alleen wat Peter omschrijft klopt, wij leveren aan het netwerk zodat Jumbo simkaarten verbinding kunnen krijgen.. Verder kunnen wij hierin echt niks doen 😯.

Reageer