Vraag

Nieuwe prepaid app

  • 1 November 2019
  • 7 reacties
  • 151 keer bekeken

De nieuwe prepaid app vertoont de bedragen zonder komma. Kan dit hersteld worden? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste@witandre 

Dat is niet fijn dat de Prepaid app niet goed werkt. Zou je eens een screenshot willen plaatsen wat jij ziet? Dan hebben we een beter beeld. 

Een screenshot maken lukt mij niet. Wel een toelichting: Onder de rubriek Verbruik staan bedragen vermeld van 2860 euro, 300 euro als telefoon kosten. Daarnaast wordt het aantal belminuten met 100 vermenigvuldigd. Dit komt erg slordig over. Groeten, witandre. 

Dit moet snel opgelost worden! Hij geeft aan dat er sms'en van 80 euro verstuurd zijn en dat de rekening 2000€+ is. Klopt niets van!

Hierbij een foto van desbetreffende rubriek, zoals gevraagd door Dennis Schreve.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +22

Bedankt voor de screenshot @witandre, ik hoop dat er KPN medewerkers hier snel reageren. 😉

Reputatie 7
Badge +25

Hoi iedereen. Er zijn inderdaad problemen met de prepaid app. De problemen die jullie noemen worden herkend en daar wordt hard aan gewerkt.

 

Ps. ik heb de afbeelding verwijderd omdat er nummers in stonden.

Reputatie 7
Badge +22

Hoi iedereen. Er zijn inderdaad problemen met de prepaid app. De problemen die jullie noemen worden herkend en daar wordt hard aan gewerkt.

 

Ps. ik heb de afbeelding verwijderd omdat er nummers in stonden.

Wat fijn dat het word opgelost. 😉