Beantwoord

Nieuwe prepaid kaart waardeert niet op

  • 20 September 2019
  • 7 reacties
  • 269 keer bekeken

Beste KPN Ik heb gisteren een nwe prepaid kaart gekocht, mijn oude was verlopen, maar wist ik niet. Beltegoed wilde ik opwaarderen, maar ging natuurlijk niet.
Nu nwe kaart gekocht, maar opwaarderen lukt niet en extra beltegoed wordt ook niet geladen. Kunt u mij helpen? Oude nummer:
Nieuwe:
Opwaardeer code €10,-
Alvast dank voor uw reactie!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 September 2019, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Is het een simkaart van KPN en een opwaardeercode van KPN?

Als het 2 x gebeurt is het geen toeval. Dan doe je m.i. iets verkeerd. Meestal niet opwaardeercode van de juiste provider (als sim).
Reputatie 7
Hoi @TiTa12, welkom op het forum. Als jouw oude nummer niet meer werkte kon je daar inderdaad niet op opwaarderen. Op de nieuwe kaart en nummer zou dat geen effect mogen hebben. Ik zie dat er nu wel tegoed staat op het nieuwe nummer namelijk, de opwaardeercode lijkt te zijn gebruikt. Is het opwaarderen ondertussen wel gelukt?
Ha top. Dank voor jullie antwoord. Opwaarderen is idd gelukt. Ik deed iets fout 😊 De extra 7,50 is naar een ander nr gegaan denk ik.... 😂,
Groet 👍
Nou, om die 7.50 te checken kan dat uitsluitend door te 'bellen' naar *107#. 😉

Dat staat niet in de app of bij het gewone tegoed (via sms SALDO naar 1266) of *101#.
Reputatie 7
Gelukkig was het alsnog gelukt! 🙂 Het is toch wel zo makkelijk als het zelf lukt natuurlijk. De 7,50 was zo te zien ook bij jouw nummer toegevoegd, maar daar is inmiddels al een groot deel van gebruikt waardoor er nog 26 cent van over is.
Nou, lekker blond...
Goed forum! Dank voor de antwoorden.
Reputatie 7
Haha, geen probleem 🙂 Graag gedaan, als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.