nieuwe prepaid simkaart en nummerbehoud

Hallo, ik wil een prepaid simkaart bestellen bij jullie, en ik heb momenteel nog een andere abonnement bij een andere provider. Ik zou graag nummerbehoud willen hebben. Moet ik dit pas doen na de bestelling van de prepaid simkaart? Zoja, moet ik dan dit formulier uitprinten, invullen en opsturen? http://www.kpn.com/ss/Satellite/fZEixtSry9Pq5XyZA42OULH0gUoQeXyZK3uI0L7dDCAu6QzezFXDJkN3kqMFtzVrHuQT/MungoBlobs/attachment/Overstappen_van_een_andere_aanbieder_naar_KPN_Prepaid.pdf. Annuleren jullie hiermee ook mijn huidige abonnement?

Bij voorbaat dank!

20 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Als je je prepaidkaart binnenhebt, zit er een formulier in het hoesje.

Daarmee kun je nummerbehoud aanvragen. Als je nummerbehoud aanvraagt, sluiten ze automatisch je oude provider/abonnement af.

Of het tegenwoordig met KPN prepaid via internet geregeld kan worden weet ik even niet.

Bedankt voor je reactie! Ik heb ook al rondgekeken op de site, maar ik kan nergens vinden of ik nummerbehoud met een prepaid simkaart online kan aanvragen.

Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen Denny966,

Wanneer je een prepaid simkaart aanschaft, kunnen we helaas geen nummerbehoud voor je regelen. Dit is alleen mogelijk wanneer je een abonnement afsluit.
Je abonnement bij je huidige provider dien je in geval van een prepaid aansluiting zelf op te zeggen. Houd hierbij rekening met de geldende opzegtermijn van je abonnement.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Met hartelijke groet,

Cindy
Dan staat er volgens mij foute informatie op jullie website. Hier heb ik mijn informatie vandaan. En volgens het kopje 'Wil je prepaid van KPN nemen?' zou dit gewoon moeten kunnen, of het kan ook zijn dat ik het verkeerd begrepen heb. Zou iemand dan dat stukje willen uitleggen? 

Tekst van de pagina:

Wil je prepaid van KPN nemen?

Heb je Prepaid van Hi en wil je overstappen naar KPN? Je kunt onbeperkt wisselen tussen KPN en Hi, maar het kost wel €7,- per keer. Het bedrag schrijven we direct van je tegoed af. Om over te stappen neem je contact op met de Hi Klantenservice. Dan regelen zij alles voor je. De overstap kan 1 week duren.

Abonnement of andere provider?
Heb je Prepaid van een andere provider, of een abonnement? Dan kun je kiezen hoe je de overstap regelt:

• Vul het formulier Nummerbehoud Mobiel Prepaid in
  • Bel met onze klantenservice (0800-0105, 24/7 gratis bereikbaar)
Zorg er in elk geval voor dat je jouw SIM-kaartnummer bij de hand hebt.

.

Ik wacht al meer dan een week op antwoord, wordt hier nog antwoord op gegeven of laten jullie mijn vraag onbeantwoord open staan...?

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Denny966,

Jammer te lezen dat je nog geen verdere reactie hebt ontvangen. Ik heb het doorgezet naar mijn collega Cindy. Ze zal je vraag, vandaag, zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Nienke

Reputatie 7
Badge +22
Hallo Denny, 

Excuses hiervoor! Ik heb dit intern uitgezet, maar je hierover niet geïnformeerd. Ik hoop je deze week een duidelijk antwoord te kunnen geven :) 
Alvast dank voor je geduld! 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Na meer dan twee weken nog steeds geen antwoord...

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Denny,

Mijn excuses dat je nog niets hebt vernomen. 😞 Mijn collega Cindy_zal je vanmiddag informeren over de stand van zaken.

Nienke

Reputatie 7
Badge +22
Beste Denny, 

Zie https://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/prepaid/nummerbehoud.htm" data-cke-saved-href="https://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/prepaid/nummerbehoud.htm hoe je dit kunt doen, eindelijk duidelijkheid :) 

Heb je nog vragen? Laat het me gerust weten! 

Met hartelijke groet, 

Cindy 

Dus blijkbaar kan het wel!:D

Wordt mijn abonnement automatisch bij mijn oude provider hiermee afgesloten?

Reputatie 7
Badge +22
Hallo Denny

Gelukkig wel, net zo makkelijk 🙂 Zodra wij je nummer overnemen, komt je abonnement bij je huidige provider te vervallen. Loopt je abonnement binnen nu en 60 dagen af? Dan kunnen we binnen deze 60 dagen alvast nummerbehoud voor je aanvragen. Voor deze 60 dagen kan dat nog niet. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo, onlangs heb ik een prepaid simkaart besteld en ontvangen, vervolgens heb ik nummerbehoud aangevraagd, ik heb bij het formulier van nummerbehoud aangegeven dat ik het op 21/02/2015 wil laten ingaan, krijg ik nog verdere informatie wanneer mijn nummerbehoud succesvol is uitgevoerd?

Reputatie 7
Badge +22
Hallo Denny, 

Wat vervelend dit! Heb je aangegeven op het formulier dat je het op 21 februari in wilde laten gaan en wanneer heb je dit formulier ingevuld? In dat geval duurt het wel erg lang! Heb je wel bericht ontvangen van de aanvraag van het nummerbehoud? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Ik heb het formulier afgelopen vrijdag ingevuld (17 april) met als gewenste ingangsdatum 21 februari (kon geen eerdere datum selecteren). Op het scherm werd weergegeven dat mijn aanvraag van nummerbehoud is ontvangen, maar als je met bevestiging bedoelt een mail of sms o.i.d, dan nee.

Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen Denny, 

Ik wil het graag voor je nakijken. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je postcode, huisnummer, achternaam en 06-nummer? Dan ga ik ermee aan de slag en hoop ik je snel duidelijkheid te kunnen geven. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Zojuist een privébericht gestuurd.

Vier uur geleden een mail ontvangen dat ik een nieuw privébericht heb ontvangen... Maar waar kan ik dit bericht zien?

Toevoeging: ik moest eerst op een naam van een persoon klikken en dan op de knop 'Deze gebruiker een privébericht sturen' om bij mijn privéberichten te komen, beetje omslachtig.

nummerbehoud

Aanvraag opnieuw ingediend, dit scherm krijg ik weer te zien, ook geen mail gehad ter bevestiging o.i.d.

Meer dan twee weken voorbij en nog steeds geen antwoord o.i.d. op mijn aanvraag...? Ik vind dit erg vervelend en eigenlijk niet kunnen.

Reageer