Beantwoord

Nieuwe simkaart KPN prepaid met beltegoed

  • 20 June 2019
  • 6 reacties
  • 289 keer bekeken

Hallo, vorige week een nieuwe prepaid simkaart met beltegoed van € 7.50,- gekocht voor mijn sport GSM.
Tot nu toe nog niet bij geschreven.
GSMnr. (...)

groeten,

Houma

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 19:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@Houma
Gaat dit om het extra tegoed bij registreren bij KPN?

Op deze pagina staat dat beschreven:
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm
Ja
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Houma, Welkom hier. Fijn dat je bevestigd dat het hier gaat over het bonustegoed die je krijgt wanneer je gebruik maakt van MijnKPN. Zou je jouw 06-nummer i.c.m. je simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe het kan dat je het bonustegoed niet hebt ontvangen.
Hallo Marina,

Je zou mij deze week s`avonds terug bellen i.v.m. € 35,- korting en nog andere zaken m.b.t. overstap Ziggo naar KPN. Heb wel bloemen en simkaarten op een ander adres ontvangen.

Groeten,

Marcel van den Hout
alias Houma

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Houma, Volgens mij worden er wat dingen door elkaar gehaald. Waar lees je precies dat ik je deze week 's avonds zou terugbellen i.v.m. een korting en andere zaken m.t.b. de overstap van Ziggo naar KPN. Het zegt mij zo niets namelijk. Kun je toelichten waar je precies vragen over hebt rondom je overstap? Hoe het zit met de bloemen en simkaarten op een ander adres, weet ik ook niet. Ik zie wel dat je het bonustegoed hebt ontvangen na je registratie op MijnKPN. Je kunt dit controleren door *107# te bellen voor je extra tegoed.
Reputatie 7
Badge +19
@Houma Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer