Beantwoord

nieuwe simkaart met nummerbehoud aanvragen

  • 12 February 2020
  • 6 reacties
  • 4494 keer bekeken

Hoe kan ik een nieuwe simkaart aanvragen met nummerbehoud? Ik heb al een sim-kaart van kpn. Ik wil een nieuwe, zodat ik deze in mijn nieuwe en oude telefoon zal kunnen plaatsen.

icon

Beste antwoord door Misja20 12 February 2020, 20:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Dat kan je via deze link aanvragen: https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/aanvragen/prepaid-sim-kaart.htm

 

:grinning:

Helaas staan het simkaart nr. niet meer op mijn simkaart. En ik heb ook feen puckcode meer. En kan deze ookniet aanvragen via mijn kpnprepaid app. 

Reputatie 6
Badge +6

Helaas staan het simkaart nr. niet meer op mijn simkaart. En ik heb ook feen puckcode meer. En kan deze ookniet aanvragen via mijn kpnprepaid app. 

Puk code kan je opvragen door op de website van kpn een MijnKPN account aan te maken.

 

Simkaart nummer kan je opvragen door de volgende instructies van dit topic (beste antwoord) op te volgen: https://forum.kpn.com/prepaid-16/pukcode-kwijt-prepaid-473981

Goedemorgen,

Nu heb ik mijn simkaartnummer kunnen opvragen. Bedankt hiervoor. Ik kan nog steeds geen nieuwe simkaart aanvragen via de KPN-prepaid app. Ik krijg namelijk een aantal keren de volgende melding:

"Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer later nog eens. "

Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar het probleem blijft. Ik heb een ontzettend oud simkaartje. Kan het daar aan liggen?

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen,

Nu heb ik mijn simkaartnummer kunnen opvragen. Bedankt hiervoor. Ik kan nog steeds geen nieuwe simkaart aanvragen via de KPN-prepaid app. Ik krijg namelijk een aantal keren de volgende melding:

"Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer later nog eens. "

Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar het probleem blijft. Ik heb een ontzettend oud simkaartje. Kan het daar aan liggen?

Met vriendelijke groet,

 

 

 


Heb je het ook via de website geprobeerd?  link staat hierboven in topic.

lukt het dan wel ofzelfde melding?

 

Als dat ook niet lukt zal je echt op een reactie moeten wachten van een kpn moderator.

Reputatie 7
Badge +17

@Mama van 2 Welkom op ons KPN Forum! Ik zie dat @Misja20 je al goed op weg heeft geholpen. 
Je kan via de website die  Misja geeft inderdaad een ander kaartje aanvragen. Dat het kaartje heel oud is, hoeft niet uit te maken. Het is wel van belang dat het kaartje gebruikt is. Als het kaartje 6 maanden niet gebruikt is dan blokkeren we het kaartje. Als het kaartje geblokkeerd is, dan heb je nog 3 maanden om op te waarderen zodat het kaartje gedeblokkeerd wordt. 
Nu rest mij nog één vraag te stellen. Hoe lang is het kaartje niet gebruikt? 

Reageer