Beantwoord

Nieuwe simkaart prepaid beltegoed blijft op 0

  • 8 August 2019
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo,
Wij hebben voor onze zoon een prepaid simkaart aangeschaft. Hij krijgt zijn 1e mobiele telefoon. In de beschrijving staat dat we na invoeren pincode (stap 3) een wiilekeurig nummer moeten bellen of sms'en om het gratis beltegoed van 2,50 te activeren (stap 4). Dit lukt echter niet, we horen telkens dat het niet mogelijk is om te bellen. Al 2 verschillende telefoons geprobeerd. We weten het niet meer! Iemand een tip?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 August 2019, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

De telefoons geven wel aan dat er verbinding is met het KPN netwerk?
Reputatie 7
Hoi @Claud78, welkom hier. Wat leuk dat je zoon zijn eerste telefoon krijgt! Is het toestel wel verbonden met het KPN netwerk? Dat is zoals Galdor ook noemt noodzakelijk. Als dat het geval was en er toch niets gebeurde wil ik kijken wat ik hierover voor je kan zien. Daarvoor kan je het bewuste 06-nummer en het SIM-kaartnummer (bij "Persoonlijke opmerkingen") invullen op jouw forumprofiel. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hallo @Claud78, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet staan. Ik kijk graag nog met je mee, ik hoor het graag als je de gegevens hebt ingevuld.