Beantwoord

Nieuwe simkaart voor prepaid nummer

  • 5 May 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Nummerbehoud.

Door vernieuwing van mijn pre-paid mobile telefoon blijkt de oude Sim-kaart niet over te zetten zijn.

De nieuwe Sim-kaart aangevraagd en ik zou graag mijn oude nr. willen behouden.

Hoe te doen. oude. nr. **     aangevr. tijdeljjk nr. **.

 met vriendelijk groeten Jan Veldhuis.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 May 2020, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Beste @Welsker24 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm

 

Haal voor de veiligheid en je privacy het nummer uit dit bericht.

Door vernieuwing van mijn mobile pre-paid telefoon blijkt de oude Sim-kaart niet over te zetten zijn

Een nieuwe Sim-kaart aangevraagd  en ik zou graag mijn oude nr. willen behouden.\ Hoe te doen?  groeten Jan.

U heeft een nieuw bericht geplaatst. U kunt het oude bericht nog klein poosje aanpassen. Zie hierboven.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Welsker24, welkom! Hoe heb je deze nieuwe simkaart gekocht? Je kunt via onze website gemakkelijk een nieuwe simkaart op je huidige nummer bestellen. Ik kan helaas niet de simkaart van een bestaand 06-nummer koppelen aan een ander 06-nummer. Je moet hier dan wel wederom 4,99 euro voor betalen, ben ik bang. Heb je dat nu ook voor deze simkaart betaald?

Reputatie 7
Badge +30

Is het inmiddels allemaal gelukt, @Welsker24? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.