Beantwoord

Nog geen nieuwe simkaart na Hema Overstap

  • 8 May 2021
  • 35 reacties
  • 374 keer bekeken

Ik heb gebruik gemaakt van de overstap Hema Prepaid Simcard naar KPN. Dat was midden april, tot nu toe nog geen nieuwe Simcard ontvangen… 

Bovendien had het mij bijna een uur gekost, om eindelijk mijn vraag op deze forum stellen te kunnen. Ik heb eerst gezocht naar contactgevens van klantenservice, toen dat niet ging, dit forum geprobeerd, maar daar moest je eerst een KPN ID of Facebook ID hebben. Uiteindelijk onverwacht gelukt een KPN-ID aan te maken, zonder KPN Klant te zijn…

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 May 2021, 22:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +7

0800 0402  daar kunnen ze je zeker helpen, succes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Unsmiley, ben je al verder gekomen met mijn collega's bij 0800 - 0402? Of kan ik via deze weg nog iets voor je betekenen? Hoor het graag!

@kevster: dank je.

@Maja_ : ik ben actueel in het buitenland, en kan niet bellen. Graag jouw ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +7

Volgens mij kun je kpn ook bellen vanuit het buitenland , binnen de eu zelfs gratis.

Ook Zwitserland? =buiten EU. Zelfde nummer?

Reputatie 7
Badge +7

Eigenlijk weet ik het niet meer hoe, maar ik heb vorig jaar nog vanuit Oostenrijk gebeld en dat ging prima.

Reputatie 7
Badge +21

Eigenlijk weet ik het niet meer hoe, maar ik heb vorig jaar nog vanuit Oostenrijk gebeld en dat ging prima.

Dat was dan via +31 6 1200 1200  denk ik.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb daar nooit een factuur voor gekregen,  is dat een gratis nummer?

Reputatie 7
Badge +21

Volgens mij kun je kpn ook bellen vanuit het buitenland , binnen de eu zelfs gratis.

Je geeft zelf het antwoord al, valt binnen je abonnement/bundel.

Reputatie 7
Badge +20

Vanuit het buitenland kan je inderdaad bellen naar +31 6 1200 1200 :slight_smile:

Uiteraard kan ik je ook hier verder helpen, als dat de voorkeur heeft!

Ik neem aan dat je doelt op het volgende aanbod:

KPN heeft op verzoek van HEMA ook een starterspakket samengesteld, voor alle klanten met een prepaid simkaart van HEMA. Dit betekent dat je als klant van HEMA met een prepaid simkaart (van HEMA) t/m 31 mei 2021 kosteloos kan overstappen naar KPN. Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Klik hier om een nieuwe simkaart aan te vragen, voor 31 mei 2021
  2. Je ontvangt van KPN een starterspakket, wat inhoudt; een simkaart met 10 euro beltegoed. (2,50 euro staat standaard op de simkaart en je ontvangt 7,50 euro na registratie)
  3. Indien je wilt overstappen naar een mobiel abonnement van KPN dan kun je contact opnemen via deze pagina
  4. Wil je je nummer behouden? Vraag dan na ontvangst van de simkaart nummerbehoud aan via de website van KPN.
  5. Staat er nog beltegoed op je huidige HEMA simkaart, dan raden wij aan dit eerst op te maken voordat je overstapt naar een andere provider. Dit tegoed komt namelijk te vervallen, zodra je overstapt naar een andere provider.

Heb je een bevestiging ontvangen van je aanvraag? Zo ja, staat daar een ordernummer of iets anders in waarmee ik onze systemen kan doorzoeken? (als je die vindt, mag je die wel in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren?)

Zo nee, wat gebeurt er dan als je het nogmaals probeert?

Ik heb het nog een keer aangemeld, maar geen bevestiging gekregen. Niet op mijn mobiel of in mij email. Dat geldt ook voor de eerste keer.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik ga hier even iemand over aan z'n jasje trekken, zou je jouw huidige mobiele nummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Wellicht kunnen ze dan daar op zoeken, om na te gaan of er wel een aanvraag binnen is gekomen en zo ja, waarom die aanvraag dan niet goed door loopt!

Genoteerd

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik ga er even achteraan!

Weet u al wat meer?

Reputatie 7
Badge +20

Nog niet helaas :slight_frown: In verband met Hemelvaart hebben veel mensen een lang weekend. Ik verwacht zodoende eigenlijk pas na het weekend een reactie!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Unsmiley,

Zou je je naam- en adresgegevens ook in willen vullen in je profiel? Ik heb inmiddels contact met een collega die er voor gaat zorgen dat er een simkaart opgestuurd gaat worden :blush:

@Maja_ Bedankt. Ik heb de gegevens geactualiseerd.

Reputatie 7
Badge +20

Thanks! Ik heb je gegevens doorgegeven en ook direct gevraagd of ze een indicatie hebben wanneer je de simkaart kunt verwachten, je hoort weer van me zodra ik daar een antwoord op heb :slight_smile:

In een week is de actie voor Hema-KPN voorbij. Kunt U misschien nog een keer navragen als er nog niks bekend is? We zijn er ook al 2 weken mee bezig. Het zou jammer zijn als ze de kaart eerst sturen/de kaart activeerd wordt als de actie voorbij is.

Reputatie 7
Badge +20

Excuus, ik heb wel een bericht getypt hier maar blijkbaar niet daadwerkelijk geplaatst, heel handig :rolling_eyes::sweat_smile:

De verwachting was dat hij afgelopen vrijdag óf komende dinsdag verzonden zou worden. Als hij zaterdag niet bezorgd is, heb ik dus het vermoeden dat hij halverwege volgende week door de brievenbus komt!

Ook k heb gebruik gemaakt van de overstapservice van Hema Prepaid Simcard naar KPN. Voor twee nummers. Maar ook ik heb niets ontvangen EN het bellen naar 0800-0402 bied geen soelaas. Daar wordt gezegd dat ze geen registratie o.i.d. over sim-only kaarten vastleggen.

Wat nu? Het is al bijna 31 mei? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JGriff, wat jammer dat het ook bij jou niet goed gaat :slight_frown:

Zou je je naam- en adresgegevens ook in willen vullen in je profiel? En beide mobiele nummers? Dan ga ik jouw gegevens ook doorzetten met de vraag of ze de simkaarten op willen sturen!

@Unsmiley heb jij je simkaart inmiddels ontvangen?

@Maja_ Jammer genoeg nog steeds niet...

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik ga even navragen of hij dan al wel echt verzonden is nu!