4 dagen geleden heb ik ook al een topic gemaakt dat de prepaid bundel het niet doet. Na een reactie heb ik informatie aangevuld. Ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. Gisteren heb Ik een bericht gekregen dat ik van de reactie vond deze was 👎. Ik hoopte vandaag op bericht c.q. dat het opgelost was maar helaas geen van beide. Ik ben nu al 1 week onderweg en vraag me af waarom de oplossing zo lang niet duren.
Waar kan ik heen met mijn klacht.
Hoi Jabro, sorry voor de late reactie! Er ging iets mis aan onze kant 😞 Susan heeft je net van een reactie voorzien in je andere topic.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.