Beantwoord

Nummer activeren

  • 10 April 2019
  • 4 reacties
  • 235 keer bekeken

Ik heb mijn 06 nummer lang niet gebruikt en wil dit wel weer gaan doen. Ik heb geen puk code meer en ben simkaart kwijt. Ik kan nog wel inloggen op mijn KPN. Bij mijn nummer staat dat het niet meer in gebruik is. Kan ik dit nummer weer gebruiken en hoe pak ik dat aan zonder simkaart en puk code?
icon

Beste antwoord door RBxx 10 April 2019, 22:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoe lang is "lang niet gebruikt"?

Een prepaid moet minimaal binnen elke 180 dagen een keer gebruikt worden (zelf bellen met verbinding, sms, internet). Indien niet gebruikt wordt die na die periode geblokkeerd. Je hebt dan nog 90 dagen om op te waarderen. De telefoon wordt dan weer bruikbaar en het bevroren tegoed komt weer vrij.

Is er 9 maanden niks mee gedaan dan is de aansluiting en het nummer vervallen.
Het beltegoed vervalt en wordt niet gerestitueerd worden.

Gezien de opmerking in jouw "Mijn KPN" lijkt dit laatste het geval te zijn.
Helaas ben je dus waarschijnlijk te laat .

Er zal hier binnenkort door een KPN moderator gereageerd worden, die dit kan bekijken/bevestigen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ietie, welkom hier. RBxx legt dit goed uit. Ik kijk dit echter graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Als je 'm langer dan 9 maanden helemaal niet gebruikt hebt is 't over uit en voorbij. Nummer ben je dan helaas ook kwijt.
Reputatie 7
Badge +24
Ietie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.