Vraag

Nummer niet geregistreerd

  • 18 January 2020
  • 7 reacties
  • 193 keer bekeken

Badge

Heb net een nieuw simkaartje gekocht (prepaid). Ik doe hem erin en stuur een sms naar een persoon. Maar hij verstuurt niet. Er is blijkbaar geen mobiel bereik. Ook krijg ik steeds het bericht dat het nummer niet geregistreerd staat. Wat kan ik hieraan doen? Heb trouwens mijn telefoon al twee keer uit en aan gezet. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@marwortelboer Welkom bij onze KPN Community! Vervelend dat het simkaartje niet direct werkt. Is het kaartje wel goed geactiveerd? Hiermee bedoel ik, toen je het simkaartje in de telefoon stopte moest je toen ook een pincode invoeren (0000), of niet?

Mocht je twijfelen, probeer dan de telefoon helemaal uit en weer aan te zetten. 

Badge

Ik heb inderdaad de pincode 0000 ingevoerd. Heb net mijn telefoon opnieuw uit en aan gezet. Mijn telefoon geeft nog steeds aan dat de berichten pas worden verzonden wanneer er Service is, maar op de telefoon staan wel 4 streepjes aan bereik. 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb inderdaad de pincode 0000 ingevoerd. Heb net mijn telefoon opnieuw uit en aan gezet. Mijn telefoon geeft nog steeds aan dat de berichten pas worden verzonden wanneer er Service is, maar op de telefoon staan wel 4 streepjes aan bereik. 


De simkaart heb je zeker in een NIET kpn winkel gekocht? Controleer is de datum op de verpakking, grote kans dat die verlopen is.

Reputatie 7
Badge +17

@marwortelboer Vervelend! Ik wil graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je mag het 06-nummer toevoegen aan 'persoonlijk opmerkingen’. 
Ik hoor graag van je :smile:

Badge

Fijn dat u mij wil helpen! Heb mijn profiel zonet geüpdatet. 

Reputatie 7
Badge +17

@marwortelboer Ik heb meegekeken en zie inderdaad dat je een kaartje hebt gekocht die over de datum is. Dit nummer kan niet meer op het netwerk komen.:worried: Wat je het beste kunt doen is even met dit kaartje en aankoopbewijs teruggaan naar de KPN winkel waar je het kaartje hebt gekocht. Zij moeten het kaartje dan teruggeven en een nieuwe meegeven. 
Misschien handig om zelf ook even de datum die op de verpakking staat te controleren. :speak_no_evil:

Reputatie 7
Badge +28

@marwortelboer 

Heeft de KPN-winkel het kaartje omgeruild? 

 

Reageer